hkoskenv kirjoitti: ↑Kesä 10, 2021 13 : 52
habannaama kirjoitti: ↑Kesä 10, 2021 12 : 44
Suosittelen tosiaan tutustumista leasingiin vaihtoehtona 😉
En tiedä paljon leasingista, mutta muutama tuttu ovat valittaneet kilometrirajoista. Jos harrastuksiin kuuluu Lapin matkailu, kannattaa miettiä huolellisesti riittävätkö sopimusten kilometrit ja paljonko ylityksestä joutuu maksamaan. Ainakin minun mielikuva on, että leasing on kilpailukykyinen vaihtoehto sille, että pidetään velaksi ostettu uutta autoa muutama vuosi eikä ajeta kovin paljoa kilometrejä, mutta ei pärjää vanhoilla louskoilla kaikesta pihdaten ajamiseen.
Sen leasingin pystyy itse määrittämään etukäteis-suunnitelmien mukaan, eli ainakin itse kun tämän ikäisenä nuo pill*rallit taakse jäänyttä elämää ja aika hyvin vuosien varrella iskostunut n. kilometrimäärät mitä vuodessa tulee, niin henk.koht. ei ongelmaa ja sen sopparin saa uusittua kesken kauden, jos kilsat uhkaa täyttyä, eli ei muuta kuin uutta kaaraa alle ja matka jatkuu, eli ei ole sidottu yksioikoisesti vuosiin, kas kun meilläkin olisi ollut ajallisesti aikaa jäljellä, mutta kilometrit pukkasivat päälle, niin siksi uusi soppari kera uuden auton, helppoa kuin mikä.
Ja aika outo tuo mainittu varoitusvalo-zydeemi, meillä tuo huolto + soppari ainakin estää tuollaiset episodit, sillä kun tuo alkuperäinen leasing tuli aikoinaan tehtyä, erikseen painotin mahdollisia ongelmatilanteita ja niihin nimenomaan kuului vastaavien tilanteiden optimointi, eli KAIKISSA ongelmatilanteissa leasingin tarjoaja (Delta Auto) hoitaa asian niin, ettei siitä koidu asiakkaalle haittaa.
Olen noissa melko tarkka, koska kantapään kautta entisessä työpaikassa piti joskus venkuroida duuniautojen kanssa ja samaan rumbaan en halunnut joutua siviiliautolla + se että olen melko kärsimätön ja äkkipikainen luonne, niin halusin saada palvelun tason selkeäksi, eli missä mennään ilman epäselvyyksiä ongelmatilanteiden ilmaantuessa.
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.