Sigma 17-35/2.8-4.0 EX D
-
Sigma 17-35/2.8-4.0 EX D
Löytyykö kokemuksia kyseisestä objektiivista.
Jorkat
Jorkat
-
nimenomaan paljonkin halvempi kun nuo valmistajan omat siksi olen miettinyt jos fx koon kennoon tai kinokoon runkoa hankin joskus eli yritän varutua niihin.nomad kirjoitti:Kroppikamerassa se on hyvä, vaikka netissä muuta väitettäisiin. Olen ollut aika tyytyväinen.
Pitää antaa tuo fx-nikonin omaavalle kaverilleni joskus tositestiin. Objektiivin pointtihan on, että siinä täysi piirtoympyrä.
-
- Viesti:
Nostellaas vanhaa ketjua vähän, kun en ollut tiennyt koko linssistä ennen yhtään mitään. Pari suoraa kysymystä.
Miksi näitä saa niin halvalla? Mikä näissä on vialla? Missään testeissä netissä ei tätä varsinaisesti haukuta huonoksi. Täydellä aukolla taitaa olla aika onneton lasi?
Tarkoitan siis sitä uudempaa versiota - EX DG ASPHERICAL / HSM.
Miksi näitä saa niin halvalla? Mikä näissä on vialla? Missään testeissä netissä ei tätä varsinaisesti haukuta huonoksi. Täydellä aukolla taitaa olla aika onneton lasi?
Tarkoitan siis sitä uudempaa versiota - EX DG ASPHERICAL / HSM.
-
Minulla oli tuommoinen HSM malli aikanaa 10mp kroppikamerassa, Nikon D200. Ei se tosiaankaan hirveän huono ollut, mutta ei hyväkään. Eriasia on sitten se miten piirtoympyrä riittää täyskennoiseen.
Aikanaan 17-35mm Sigmoja myytiin uutena alle 300 eurolla. Käytetystä ei siis tosiaankaan kannata maksaa paljon, joten mikä estää kokeilemasta?
Aikanaan 17-35mm Sigmoja myytiin uutena alle 300 eurolla. Käytetystä ei siis tosiaankaan kannata maksaa paljon, joten mikä estää kokeilemasta?
-
- Viesti:
-