Sigma 17-35/2.8-4.0 EX D

Objektiivit, filtterit, loitot jne.
Jorkat

Sigma 17-35/2.8-4.0 EX D

Viesti Kirjoittaja Jorkat »

Löytyykö kokemuksia kyseisestä objektiivista.

Jorkat
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
JPQ

Viesti Kirjoittaja JPQ »

Varastan ketjua kysyn toimiiko hyvin kinokoon tai 1.3 cropin canonissa?
nomad

Viesti Kirjoittaja nomad »

Kroppikamerassa se on hyvä, vaikka netissä muuta väitettäisiin. Olen ollut aika tyytyväinen.

Pitää antaa tuo fx-nikonin omaavalle kaverilleni joskus tositestiin. Objektiivin pointtihan on, että siinä täysi piirtoympyrä.
JPQ

Viesti Kirjoittaja JPQ »

nomad kirjoitti:Kroppikamerassa se on hyvä, vaikka netissä muuta väitettäisiin. Olen ollut aika tyytyväinen.

Pitää antaa tuo fx-nikonin omaavalle kaverilleni joskus tositestiin. Objektiivin pointtihan on, että siinä täysi piirtoympyrä.
nimenomaan paljonkin halvempi kun nuo valmistajan omat siksi olen miettinyt jos fx koon kennoon tai kinokoon runkoa hankin joskus eli yritän varutua niihin.
viizei
Viesti:

Viesti Kirjoittaja viizei »

Nostellaas vanhaa ketjua vähän, kun en ollut tiennyt koko linssistä ennen yhtään mitään. Pari suoraa kysymystä.

Miksi näitä saa niin halvalla? Mikä näissä on vialla? Missään testeissä netissä ei tätä varsinaisesti haukuta huonoksi. Täydellä aukolla taitaa olla aika onneton lasi?

Tarkoitan siis sitä uudempaa versiota - EX DG ASPHERICAL / HSM.
nomad

Viesti Kirjoittaja nomad »

Minulla oli tuommoinen HSM malli aikanaa 10mp kroppikamerassa, Nikon D200. Ei se tosiaankaan hirveän huono ollut, mutta ei hyväkään. Eriasia on sitten se miten piirtoympyrä riittää täyskennoiseen.

Aikanaan 17-35mm Sigmoja myytiin uutena alle 300 eurolla. Käytetystä ei siis tosiaankaan kannata maksaa paljon, joten mikä estää kokeilemasta?
Lastu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lastu »

Ei ketjun lasi, mutta jos löytää Tamronin vastaavan, niin toimii ihan kelvollisesti fx-nikonissakin. Laajimmassa päässä täydellä aukollakin kuvaa, mutta 35-millin hirmutele tykkää jos hieman himmentää.
JPQ

Viesti Kirjoittaja JPQ »

Lastu kirjoitti:Ei ketjun lasi, mutta jos löytää Tamronin vastaavan, niin toimii ihan kelvollisesti fx-nikonissakin. Laajimmassa päässä täydellä aukollakin kuvaa, mutta 35-millin hirmutele tykkää jos hieman himmentää.
onko käsitystä sellaisen arvosta ?
Vastaa Viestiin