haha :Dspege kirjoitti:Luuletteko että panen kuviani ilmaiseksi nettiin? No, voisinhan minä jonkun maanantaiotoksen kohta laittaa niin tiedätte mitä merkitsee EOS-10D + EF 300/2,8 L IS USM!
toivottavasti kuvissa on sitten pääkalloja!
No valitettavasti niitä minulla ei ole, ne ovat mikon juttuja ne. Mutta nyt on mm. tuore erittäin laadukas joutsenkuvasarja. Voin pistää siitä jonkun paskimmista ruuduista sitten teille näytille, kunhan olen käynyt materiaalin kunnolla läpi.laite kirjoitti:toivottavasti kuvissa on sitten pääkalloja!
spege kirjoitti:Luuletteko että panen kuviani ilmaiseksi nettiin? No, voisinhan minä jonkun maanantaiotoksen laittaa niin tiedätte mitä merkitsee EOS-10D + EF 300/2,8 L IS USM!
ei herranjestas! mikä uskomaton trollaaja tämä spege on :-D kyllä oli vatsalihaksilla töitä näiden juttujen aiheuttamaa hohotusta sulatellessa! huumorimiehiä!spege kirjoitti:No valitettavasti niitä minulla ei ole, ne ovat mikon juttuja ne. Mutta nyt on mm. tuore erittäin laadukas joutsenkuvasarja. Voin pistää siitä jonkun paskimmista ruuduista sitten teille näytille, kunhan olen käynyt materiaalin kunnolla läpi.
Huomenna pitäisi olla taas klo 7.00 kurkia kuvaamassa... Toivottavasti iso ÄLLÄ saa taas syötävää.
- spege -
En olisi noin rankka tuon kuvien esittelyn suhteen.tareone kirjoitti:Olen Piksin kanssa samoilla linjoilla: jos ei ole kuvia näytillä, en pidä ko. henkilöä minään. Helppohan sitä on netissä elvistellä ja esittää ammattilaista, mutta jos ei ole kuvia esillä, homma menee naurettavuuden puolelle, kuten spegen ja mikon kohdalla on tapahtunut.
Kyllä minulla kuvia on, mutta en halua laittaa suurella vaivalla ottamiani kuvia ilmaiseksi näytille ja sitten huomata, että niitä käytellään luvatta ties missä.tareone kirjoitti:Olen Piksin kanssa samoilla linjoilla: jos ei ole kuvia näytillä, en pidä ko. henkilöä minään.
En ole väittänytkään kuviani erikoisiksi, toisin kuin sinä. Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten...spege kirjoitti: Milligramma-mies: Jos haluat herjailla, niin minä en taas pidä Sigma-miehiä minään, eikä kuvissasikaan ole mitään erikoista.
Joo olen kyllä humöörimies, vaikka toisaalta myös joskus ankara ja ehkä vähän ankea Canonisti.piksi kirjoitti:ei herranjestas! mikä uskomaton trollaaja tämä spege on, kyllä oli vatsalihaksilla töitä näiden juttujen aiheuttamaa hohotusta sulatellessa! huumorimiehiä!
hyvä valokuvaus ei absoluuttisesti ole parhaan tekniikan käyttämistä, se on käytettävissä olevan tekniikan käyttämistä kuvan kannalta edullisimmalla tavalla.
Ne ovat kyhmyjoutsenia, jotka ovat aivan kesyjä. Minä kuvaan pelkästään laulujoutsenia, joita ei niin vaan syliin oteta.adapteri kirjoitti:Joutsenet on tylsiä kuvattavia. Erityisesti hesassa tarvitsee laajakulmaa voidakseen kuvata noita pullajoutsenia, kun ne tuppaavat ihan syliin.
Ai Ai sit kuiteski rupesit todistelemaan ... ei taida olla ku kaanonnin ÄLLIÄ ja se ei oo sama asia ...spege kirjoitti: Kyllä minulla kuvia on, mutta en halua laittaa suurella vaivalla ottamiani kuvia ilmaiseksi näytille ja sitten huomata, että niitä käytellään luvatta ties missä.
Olen valokuvauksella itseni osittain elättänyt monta vuotta. Lehtikuvaustaustaakin löytyy ja isoista lehtitaloista.
Pöh, helppoa ku heinänteko =)spege kirjoitti: Ne ovat kyhmyjoutsenia, jotka ovat aivan kesyjä. Minä kuvaan pelkästään laulujoutsenia, joita ei niin vaan syliin oteta.
No lähetä tänne kuva jossa (elävä, terve) laulujoutsen on sylissäsi.Djasso kirjoitti:Pöh, helppoa ku heinäntekospege kirjoitti: Ne ovat kyhmyjoutsenia, jotka ovat aivan kesyjä. Minä kuvaan pelkästään laulujoutsenia, joita ei niin vaan syliin oteta.
Juurihan sellaisen lähetin?!?spege kirjoitti: No lähetä tänne kuva jossa (elävä, terve) laulujoutsen on sylissäsi.
Joo ei se kyllä kovin vaikea laji ole. Paljon kuvattukin. Mutta edelleen puuttuu hyviä lentoonlähtö- ja lentokuvia. Nämä ovat minun päätavoite tässä linnussa, hienoissa aamu/iltavaloissa tietysti.
- spege -