Jos tämä on yleinen käytäntö, niin hieno homma. Onko kukaan muu täällä tilannut kyseistä laitetta Saksasta? Saman luulisi pätevän tosin 420:seenkin...Alpine kirjoitti:Pitäneekö tuo enää paikkansa, ettei Saksasta tilattuun 550EX:ään saa englanninkielistä manuaalia? Tilasin syksyllä Technikdirektiltä 550EX:n ja paketissa oli saksankielisen manuaalin lisäksi vastaava englanninkielinen läpyskä.
550EX
-
-
- Viesti:
Mutta eikö samalla periaatteella tuonne pbaseen voisi nuo suomenkieliset manuaalit laittaa esille?karipulkka kirjoitti:miten moderaattorit suhtautuvat tällaisiin suoriin linkkeihin materiaaliin, joka on luvatta netissä esillä.
Mielestäni tälläisten linkkien ja ohjeiden miten linkit löydät on jo riman toisella puolella, monet täällä olevat eivät piratismista ja sen esittelystä pidä.
-
No, mikäs siinä jos jaappani taipuu. Nikon kuitenkin tarjoaa manuaalin mm. englanniksi osoitteessa:Justus kirjoitti:Olen pärjännyt japaninkielisellä Nikonin SB-28 manuaalilla vallan mainiosti. Voin myydä edullisesti tarjousten perusteella...
http://www.nikon-euro.com/kdb/download/ ... b-28rm.htm
-
Luetko
Niin, tässä voisikin samalla keskustell aiheesta, että kuinka moni lukee ohjekirjaa. Minä ainakin lähden heti kuvaamaan, mutta jos hankkii jotain kallista ja hienoa, kuten jo 550EX:kin on, kannattaa niitä manuskoja jossain vaiheessa selata.pleppanen kirjoitti:No, mikäs siinä jos jaappani taipuu. Nikon kuitenkin tarjoaa manuaalin mm. englanniksi osoitteessa:Justus kirjoitti:Olen pärjännyt japaninkielisellä Nikonin SB-28 manuaalilla vallan mainiosti. Voin myydä edullisesti tarjousten perusteella...
http://www.nikon-euro.com/kdb/download/ ... b-28rm.htm
Veikkaan, että suurimmalla osalla miestä on omissa kamerakamoissa enemmän mahdollisuuksia kuin on tietoa ja kykyä käyttää härveleitä. Sieltä ohjekirjasta löytyisi lisää.