550EX

Canon EOS R, 1D, 5D, Nikon Z7/Z6,D500/D5/D7200/D750/D810/Df/D610, Fuji S2/S3 Pro/XT-n, Olympus Pen-F, M10, M5, Pentax K D ja ist D-sarja, Sony A7/A9 jne.
joonal

Viesti Kirjoittaja joonal »

Alpine kirjoitti:Pitäneekö tuo enää paikkansa, ettei Saksasta tilattuun 550EX:ään saa englanninkielistä manuaalia? Tilasin syksyllä Technikdirektiltä 550EX:n ja paketissa oli saksankielisen manuaalin lisäksi vastaava englanninkielinen läpyskä.
Jos tämä on yleinen käytäntö, niin hieno homma. Onko kukaan muu täällä tilannut kyseistä laitetta Saksasta? Saman luulisi pätevän tosin 420:seenkin...
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
mikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikko »

karipulkka kirjoitti:miten moderaattorit suhtautuvat tällaisiin suoriin linkkeihin materiaaliin, joka on luvatta netissä esillä.
Mutta eikö samalla periaatteella tuonne pbaseen voisi nuo suomenkieliset manuaalit laittaa esille?

Mielestäni tälläisten linkkien ja ohjeiden miten linkit löydät on jo riman toisella puolella, monet täällä olevat eivät piratismista ja sen esittelystä pidä.
Justus

Viesti Kirjoittaja Justus »

Olen pärjännyt japaninkielisellä Nikonin SB-28 manuaalilla vallan mainiosti. Voin myydä edullisesti tarjousten perusteella...
pleppanen

Viesti Kirjoittaja pleppanen »

Justus kirjoitti:Olen pärjännyt japaninkielisellä Nikonin SB-28 manuaalilla vallan mainiosti. Voin myydä edullisesti tarjousten perusteella...
No, mikäs siinä jos jaappani taipuu. Nikon kuitenkin tarjoaa manuaalin mm. englanniksi osoitteessa:
http://www.nikon-euro.com/kdb/download/ ... b-28rm.htm
fangio

Luetko

Viesti Kirjoittaja fangio »

pleppanen kirjoitti:
Justus kirjoitti:Olen pärjännyt japaninkielisellä Nikonin SB-28 manuaalilla vallan mainiosti. Voin myydä edullisesti tarjousten perusteella...
No, mikäs siinä jos jaappani taipuu. Nikon kuitenkin tarjoaa manuaalin mm. englanniksi osoitteessa:
http://www.nikon-euro.com/kdb/download/ ... b-28rm.htm
Niin, tässä voisikin samalla keskustell aiheesta, että kuinka moni lukee ohjekirjaa. Minä ainakin lähden heti kuvaamaan, mutta jos hankkii jotain kallista ja hienoa, kuten jo 550EX:kin on, kannattaa niitä manuskoja jossain vaiheessa selata.

Veikkaan, että suurimmalla osalla miestä on omissa kamerakamoissa enemmän mahdollisuuksia kuin on tietoa ja kykyä käyttää härveleitä. Sieltä ohjekirjasta löytyisi lisää.
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

Manuska on kiva siinä vaiheessa kun ei enää tajua mitään, sitä ennenhän se on ihan turha koska kyllähän nämä vehkeet tunnetaan. ;-)
Vastaa Viestiin