Pac-man
-
- Viesti:
Pac-man
Lähdin töistä ja katsoin, että kone lentää suunnilleen auringon suuntaan. Mietin, että taitaa mennä reilusti yli. Seurasin vähän aikaa ja alkoi näyttämään, että menee sittenkin läheltä.
Oli tuurilla kamera ja aurinkosuodin mukana.
Finnair OH-LKK, matkalla Helsingistä Osloon.
Oli tuurilla kamera ja aurinkosuodin mukana.
Finnair OH-LKK, matkalla Helsingistä Osloon.
-
- Viesti:
Re: Pac-man
Hieno. Poistaisin ehkä nuo kennoroskat ja lisäisin värilämpötilaa hieman. Mutta se olen vain minä.
Vai onko nuo auringonpilkkuja?
Vai onko nuo auringonpilkkuja?
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
Voi hyvinkin olla auringonpilkkuja...On hieno valokuva, aika harvoin näkee auringon editse lentävän, kuvissa. Yleensä kuun .
Minulla ei kyllä ikinä käy niin hyvä tuuri, että aurinkosuodin olisi sattumalta mukana
Minulla ei kyllä ikinä käy niin hyvä tuuri, että aurinkosuodin olisi sattumalta mukana
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
-
- Viesti:
-
- Viesti:
No sitten ei tietenkään poisteta
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
- Viesti:
Noo... Sattumalta ja sattumalta. Piti ottaa pari kuvaa ennen töihin lähtöä, mutta huomasin, ettei aurinko ollut vielä noussut puiden takaa. Päätin sitten napata kuvan menomatkalla, mutta unohdin koko jutun. Töistä lähtiessä katselin konetta ja hoksasin, että tosiaan, mulla on kamat mukana.
-