Pac-man

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Matti_JH
Viesti:

Pac-man

Viesti Kirjoittaja Matti_JH »

Lähdin töistä ja katsoin, että kone lentää suunnilleen auringon suuntaan. Mietin, että taitaa mennä reilusti yli. Seurasin vähän aikaa ja alkoi näyttämään, että menee sittenkin läheltä.

Oli tuurilla kamera ja aurinkosuodin mukana.

Kuva

Finnair OH-LKK, matkalla Helsingistä Osloon.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
mremonen
Viesti:

Re: Pac-man

Viesti Kirjoittaja mremonen »

Hieno. Poistaisin ehkä nuo kennoroskat ja lisäisin värilämpötilaa hieman. Mutta se olen vain minä.

Vai onko nuo auringonpilkkuja?
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
aikaarska

Viesti Kirjoittaja aikaarska »

Voi hyvinkin olla auringonpilkkuja...On hieno valokuva, aika harvoin näkee auringon editse lentävän, kuvissa. Yleensä kuun .

Minulla ei kyllä ikinä käy niin hyvä tuuri, että aurinkosuodin olisi sattumalta mukana ;-)

'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
Matti_JH
Viesti:

mremonen kirjoitti: Maalis 07, 2024 9 : 54 Hieno. Poistaisin ehkä nuo kennoroskat ja lisäisin värilämpötilaa hieman. Mutta se olen vain minä.

Vai onko nuo auringonpilkkuja?
Nimenomaan auringonpilkkuja.

https://www.solarham.net/visible_disk.htm
mremonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

No sitten ei tietenkään poisteta 8)
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
Matti_JH
Viesti:

aikaarska kirjoitti: Maalis 07, 2024 10 : 00 Voi hyvinkin olla auringonpilkkuja...On hieno valokuva, aika harvoin näkee auringon editse lentävän, kuvissa. Yleensä kuun .

Minulla ei kyllä ikinä käy niin hyvä tuuri, että aurinkosuodin olisi sattumalta mukana ;-)
Noo... Sattumalta ja sattumalta. Piti ottaa pari kuvaa ennen töihin lähtöä, mutta huomasin, ettei aurinko ollut vielä noussut puiden takaa. Päätin sitten napata kuvan menomatkalla, mutta unohdin koko jutun. Töistä lähtiessä katselin konetta ja hoksasin, että tosiaan, mulla on kamat mukana.
erilainen

Viesti Kirjoittaja erilainen »

hieno, totuttua laatua
kaikki kuvat on jo otettu
Vastaa Viestiin