Posse

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Matti_JH
Viesti:

Posse

Viesti Kirjoittaja Matti_JH »

..

Kuva
Viimeksi muokannut Matti_JH, Loka 16, 2020 11 : 20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
JL Anttola

Re: Possw

Viesti Kirjoittaja JL Anttola »

Nyt on tunnustettava aloittelijan tyhmyys. Minkä tunnustaminen on puolittain helppoa, kun en valokuvauksen saralla kovin suuria odotuksia ole itselleni laittanut, mutta kiinnostaisi silti opin kannalta kuvaajan omat ajatukset tästä kuvasta. En ymmärrä sen otsikkoakaan, ja kuva olisi oman kameran takanäytöltä päätynyt punaiseen roskakoriin. Siis kuvaaja on nähnyt siinä jotakin, mitä minä en näe, ja oletusarvona on vika minun päässäni, siksi pyydän vähän avaamaan.

Jaakko
hauusita

Re: Possw

Viesti Kirjoittaja hauusita »

JL Anttola kirjoitti:Nyt on tunnustettava aloittelijan tyhmyys. Minkä tunnustaminen on puolittain helppoa, kun en valokuvauksen saralla kovin suuria odotuksia ole itselleni laittanut, mutta kiinnostaisi silti opin kannalta kuvaajan omat ajatukset tästä kuvasta. En ymmärrä sen otsikkoakaan, ja kuva olisi oman kameran takanäytöltä päätynyt punaiseen roskakoriin. Siis kuvaaja on nähnyt siinä jotakin, mitä minä en näe, ja oletusarvona on vika minun päässäni, siksi pyydän vähän avaamaan.

Jaakko
Ei se sormen tarvii kun pikkuisen huti iskeä, niin possesta tulee possw

Kuvahan on ihan kelpo kuva kanukeista. Kerrankin kuvaaja on viitsinyt edes vähän notkistaa polvia, eikä ole kuvannut virkamiesmäisesti suorin selin.
talonherra

Re: Posse

Viesti Kirjoittaja talonherra »

Omaan makuun hieman liikaa etualaa, noin neljänneksen nappaisin pois, hieno otos sinänsä, etualan bokeh kiinnostaa, onko auringon heijastus kaisloihin vai? Mut tosiaan erilainen etuala luo kuvaan mielenkiintoista erilaisuutta! Omilla korkeuksilla ja leveyksillä pääsee harvemmin kanukeiden kanssa tutustuun..
Instagram: jani.honkala
Flickr: Jani Honkala
Jakenassu

Viesti Kirjoittaja Jakenassu »

Harvoin olen nähnyt tuollaista etualaa,mutta ei tuo pahampi ole kuitenkaan,olisko aavistus edestä vaan pois..en tiedä..kuvakulma on oivan matala.Oma niska ei kestäisi.
jopisalo

Viesti Kirjoittaja jopisalo »

tervehdys
Jakenassu kirjoitti:Oma niska ei kestäisi.
Voihan tuo olla ihan seisten kuvattu, tiput koskenniskalla tai padon takana. Todennälöisesti jonkun matkan päästä kun kaks vaan vahtii ja toiset uinailee.
temama

Viesti Kirjoittaja temama »

Nätti kuvatus. Plussat sommittelusta.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
©pjm

Viesti Kirjoittaja ©pjm »

Nautelankosken niskavesiltä?
Vastaa Viestiin