Posse
Re: Possw
Nyt on tunnustettava aloittelijan tyhmyys. Minkä tunnustaminen on puolittain helppoa, kun en valokuvauksen saralla kovin suuria odotuksia ole itselleni laittanut, mutta kiinnostaisi silti opin kannalta kuvaajan omat ajatukset tästä kuvasta. En ymmärrä sen otsikkoakaan, ja kuva olisi oman kameran takanäytöltä päätynyt punaiseen roskakoriin. Siis kuvaaja on nähnyt siinä jotakin, mitä minä en näe, ja oletusarvona on vika minun päässäni, siksi pyydän vähän avaamaan.
Jaakko
Jaakko
-
Re: Possw
Ei se sormen tarvii kun pikkuisen huti iskeä, niin possesta tulee posswJL Anttola kirjoitti:Nyt on tunnustettava aloittelijan tyhmyys. Minkä tunnustaminen on puolittain helppoa, kun en valokuvauksen saralla kovin suuria odotuksia ole itselleni laittanut, mutta kiinnostaisi silti opin kannalta kuvaajan omat ajatukset tästä kuvasta. En ymmärrä sen otsikkoakaan, ja kuva olisi oman kameran takanäytöltä päätynyt punaiseen roskakoriin. Siis kuvaaja on nähnyt siinä jotakin, mitä minä en näe, ja oletusarvona on vika minun päässäni, siksi pyydän vähän avaamaan.
Jaakko
Kuvahan on ihan kelpo kuva kanukeista. Kerrankin kuvaaja on viitsinyt edes vähän notkistaa polvia, eikä ole kuvannut virkamiesmäisesti suorin selin.
-
Re: Posse
Omaan makuun hieman liikaa etualaa, noin neljänneksen nappaisin pois, hieno otos sinänsä, etualan bokeh kiinnostaa, onko auringon heijastus kaisloihin vai? Mut tosiaan erilainen etuala luo kuvaan mielenkiintoista erilaisuutta! Omilla korkeuksilla ja leveyksillä pääsee harvemmin kanukeiden kanssa tutustuun..
Instagram: jani.honkala
Flickr: Jani Honkala
Flickr: Jani Honkala