M1O kirjoitti:Ihan omasta kynästäsi, vaikka se että millaista on Sonistin arki tai minkälaisia tiskiltä ostettavat Sonyt laadullisesti on.
Tai ainakin minulle se on aivan erilaista, se arki, ollut monta vuotta huoletonta ja mukavaa, kuten kyllä myös monen muun merkin kanssa, sitä ei vaan voi tuoda ilmi leimautumatta fanboyksi. Ja jotenkin tuntuu että en ole kokemukseni kanssa yksin.
Tottakai se kuvaajan arki on ihan erilaista. Se on nautittavaa ja ongelmat hoituu ajallaan.
Nyt tässä tapauksessa niin vaan ei käy ja se arki onkin äkkiä sitä, että olet 14 viikkoa odottanut uutta runkoa, mutta huolto vain vattuilee ja Sonysta ei saa ketään vastuullista kiinni.
Tätä on todellisuus.
Tässä ei ole mitään mustamaalaamista.
Jos jonkun mielikuva särkyy, niin se on ollut väärä mielikuva.
Ihan turha loukkaantua siitä, että ikävät kokemukset jaetaan.
Tällä jakamisella on toivottavasti myös ennaltaehkäisevä vaikutus, jos viallisen laitteen ostaja ottaa heti sellaisen asenteen, ettei lähde kuvittelemaan, että kaikki menee helposti ja onnistuu. On syytä ottaa riittävästi koekuvia ja sittenkin varautua pettymykseen.
Nyt tilanne kameran kanssa on se, että edes vikaa ei ole kyetty löytämään ja tunnustamaan. Pidän tätä suoraan sanottuna ihan tahallisena touhuna huollon puolelta. Tätä voisi joku pitää mustamaalaamisena, mutta faktat puhuvat sen puolesta, että kyseinen teknikko, joka tästä takuukorjauksesta päättää, käyttää valtaansa väärin. Tällä ihmisellä on ehkä ongelma, jonka tämä tapaus tuo esiin. Mieti itse tosiasioita, että toimitat huoltoon ison kasan kuvia, joissa näkyy selvä vika, mutta huolto ilmoittaa, että nämä valokuvat ei todista mitään. Ja ihan sama stoori kerta toisensa jälkeen.