villeh kirjoitti:T71 kirjoitti:villeh kirjoitti:Ja kun vilaisi viestihistoriaasi ja porukka ehottelee sulle jo diapameja ym muissa ketjuissa niin joo. Täyttä trollaustahan tämä onkin vain.
Aika kus*nen heitto, kun irroitat jonkun sisäpiirin vitsin tähän ikäänkuin osoittamaan vastapuolen olevan vähän lääkinnän tarpeessa.
Olet itse pahimman luokan loukkaantuja, kun pitää ihan käydä viestihistoriastakin kaivamassa jotain "kättä pitempää", että saa vähän loukattua vastapuolta...
Just tollasten mu*jen takia näitä riitoja tulee.
Ja jos tulet kiellosta huolimatta vetämään helikopterillas meidän mökille, niin aivan varmasti tulee syyte kotirauhan häirinnästä.
Palaten alkuperäiseen postaukseesi, kuten muutkin sanoi: olet onnistunut pahoittamaan mielesi toisen harrastuksesta ja se on aika harmillista.
Kyllä taas "droneraivo" meinasi nousta kun meren jäitä hiljaisuudessa kuvasin ja ihailin.. Ja yhtäkkiä kaksi dronea säntäsi yläpuolelle surraamaan, kiitelemään pitkin kuva-alaa inisten hirviö-hyttysten lailla.""
Kaikki viestisi, miten ne kirjoitit, oli erittäin vahvasti provoavia ja arvelinkin että kyse on trollista. Tottakai checkkaan aiemmat viestit että onko tätä ollut muualla ja pakko sanoa että olihan se aika hupaisaa luettavaa, kun muut suosittelee sulle diapamia ym.
Ensinnäkin minä en ole tuon lainauksesi kirjoittaja, vaan zone6.
Opettele lukemaan.
zone6 kirjoitti:Kyllä taas "droneraivo" meinasi nousta kun meren jäitä hiljaisuudessa kuvasin ja ihailin.. Ja yhtäkkiä kaksi dronea säntäsi yläpuolelle surraamaan, kiitelemään pitkin kuva-alaa inisten hirviö-hyttysten lailla.
Ja toisekseen Maffer suositteli ihan huumorimielessä sitä lääkitystä oletettavasti siksi, että olen ostanut Sonyn, joka oli heti uutena viallinen. Tai itse asiassa kaksi. Tai oikeastaan kolme. Ketjun aiheena on lyhyesti se, että Sony sanoi pam.
http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... 6#p1298416" onclick="window.open(this.href);return false;
T71 kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että näissä unboxing my little sony videoissa pitäisi ensin vetää lääkitys kattoon ja sitten ihan ilman stressiä ja paineita kaivaa se arpa laatikosta.
Maffer kirjoitti:Käy kysymässä Diapam-reseptiä kun syy on ainakin perusteltu. Se vaikuttaa sillee sopivasti siihen asti kun olet saanut akun ladattua.
T71 kirjoitti:Mielummin joku lääke, jonka nimessä ei ole pam.
Maffer kirjoitti:Opamox sitte. Kestää vaan kauemmin.
T71 kirjoitti:Filmiaikana vedin Dia-Pamia ja nyt olen kokeillut kaikki uudet rauhoittavat, kuten Sonipam, Rawitril, Rodipam, PingPongPam, Canox, Tenikox ja Ompox.
Tuollainen kaltaisesi somekiusaaja vain käyttää näitä tällaisia viattomia heittoja levittääkseen väärää tietoa ja mustatakseen muiden mainetta, kun ei itse ole kykyä artikuloida ja perustella omia väitteitään. Tai sitten et ole penaalin terävin kynä, mitä tulee huumorin ymmärtämiseen.