Kai hommasit EF kiinnityksellä että saat AF:n haluatessasi.ISSPES kirjoitti:Tuli tänään tähänkin taloon Sampan 135mm A7II:n pariksi ...
http://techartpro.com/
Kai hommasit EF kiinnityksellä että saat AF:n haluatessasi.ISSPES kirjoitti:Tuli tänään tähänkin taloon Sampan 135mm A7II:n pariksi ...
no hääkuvaajathan tekee kuvista juuri kellastuneita ja haalistuneita, säästyypähän LR-presetin laittamiseen kulunut aika kuvaajaltaPekkaSav kirjoitti:Tämähän näyttää ihan perussamujankilta. Mitä iloa terävyydestä on, jos värit on samanlaiset kuin 20 vuotta albumissa kellastuneessa paperikuvassa?
Tai no, kai tämä hipstamatic-hääkuvaajille kelpaa. :)
Mulla on näitä Korean ihmeitä ollut ihan riittävästi, että voin seistä sanojeni takana. Jos sulla on värinäössä vikaa, niin minkä mä sille voin. :)nsamppa kirjoitti:Hus ny taas matkoihis kahden pennin trolli.
Tuon kanssa on pari kysymysmerkkiä vielä.kohan kirjoitti:Kai hommasit EF kiinnityksellä että saat AF:n haluatessasi.ISSPES kirjoitti:Tuli tänään tähänkin taloon Sampan 135mm A7II:n pariksi ...
http://techartpro.com/
Tuota kun nyt ei vielä oikeastaan tiedä kukaan mutta kaikesta päätellen sitten hommasit sen E version.ISSPES kirjoitti:Voi olla että menisi 425$ kankkulan kaivoon.
Oikein haastaa mies. Jokainen meistä tarpoo omaa polkuaan. Ei ole mustaa tai valkoista. On vain sävyjä niiden välillä.JPQ kirjoitti:Värinäköön sanon se yksilöllistä vaikka näkisikin normaalisti en sulata itse Canon värejä ja puhun siis Canon linssien kanssa käyttäen!Samyang taas jossain kuvissa on omalaatuinen myös toisella tapaa huono. Minä olen värien suhteen Nikon miehiä Nikkor optiikalla. Tai sitten Pentax plus Pentax optiikka. Ei ollut trolli vana puolustus sille faktalle moni näkee värit erilailla ei sen enempää oikein tai väärin. Et joka merkki tuntuu jotain korostavan.
Noi mun laittamat tiedot oli otettu valmistajan Techartpron sivuilta ja luulis että ne itse tietää asiasta jotain. Postimyynnissä on 2 viikon palautusoikeus (toivottavasti se ei harmita sinua) ja voisin tietysti vaihtaa Canon perään mutta en viitsi ottaa yli 400$:n riskiä, jos valmistajankin mukaan toiminta on epävarmaa. Mutta toivotaan että sinulla Techartpro tulee toimimaan Samyangin kanssa hyvin.kohan kirjoitti:Tuota kun nyt ei vielä oikeastaan tiedä kukaan mutta kaikesta päätellen sitten hommasit sen E version.ISSPES kirjoitti:Voi olla että menisi 425$ kankkulan kaivoon.
Kiitoksia toiveista, minulla on kuitenkin Samyangin lisäsi useita Contaxin laseja jotka toimii jos toimii Techartin kanssa aikanaan. Mutta siitä huolimatta hommaan kaikki Sonin E kiinnityksen lasit jos mahdollista EF kiinnityksellä.ISSPES kirjoitti:Mutta toivotaan että sinulla Techartpro tulee toimimaan Samyangin kanssa hyvin.