Kiitos palautteesta! Joo kyllähän se sorsa voisi siitä kieltämättä lähteä. Mulla on joku outo mielenhäiriö että jotenkin pidän noita karhukuvia sillä tavalla dokumentaarisena esityksenä ettei kehtaa niitä lähteä kamalasti shoppailemaan. Mulla ei ole tähän mitään järkevää perustelua :)nomad kirjoitti:Karhusetistä #86 & #87 on makeita. #90 voisi ehkä photoshopata etualan sorsan pois, ellet sitten ole luontokuvakilpailuun osallistumassa?
Ekat potretit on kyllä hyviä :-)
Suunniteltiin Saanan kanssa että voitas vetää toi eka setti uusiksi. Katellaan millon saadaan toteutettua!
Ja sitten uutta kuvaa Annikan kanssa. Teemana seesteistä sunnuntai-meininkiä kotosalla lemmikkikissojen kanssa. Ei metsää, mut luonnonvaloa kuitenkin :) Kaks lookkia, tässä eka.
Helmi by Ville Kotimaki, on Flickr
Helmi ei oikein halunnu tehdä yhteistyötä ja joutui partsille. Kyllä tässä nyt varmaan loukattiin kissan tunteita.
Feline Sunday | White by Ville Kotimaki, on Flickr
Vaihdoin taannoin RB67:n Hasselbladin 500c/m runkoon ja Zeissin 2.8/80 T* lasiin. Systeemin paino väheni kilolla :) Tässä kävi sellanen vahinko, että kuvittelin ampuvani 6x6 ruutua mutta Kameratorin pojat oli epähuomiossa lähettäny mulle 645-perän :/ No kai tää menee näinki. Filminä Kodakin Portra 800.
Vähän kummallinen ilme, mut jotenki tykkään fiiliksestä :)
Ja Flickristä lisää Annikan kuvakansiosta: https://flic.kr/s/aHsjXuwogy
Mukava kun kurkkasit!
Vilkaisulaskuri: 13263