Pentax 645z

Canon EOS R, 1D, 5D, Nikon Z7/Z6,D500/D5/D7200/D750/D810/Df/D610, Fuji S2/S3 Pro/XT-n, Olympus Pen-F, M10, M5, Pentax K D ja ist D-sarja, Sony A7/A9 jne.
Beatle

Re: Pentax 645z

Viesti Kirjoittaja Beatle »

temama kirjoitti:
Avokid kirjoitti:
Ah, sivu josta repäsin tuon kitin hinnan oli virheellinen ja olivat jo korjanneet Suomen hinnaksi noin 12ke.

Minä kyllä ostaisin tuolla hinnalla D800E:n siihen parit Zeissit ja sen moottoripyörän ;)
Minä taas vaikkapa Pentaxin K-3 rungon ja siihen parit kivat limitedit. Ja paremman motskarin!

;)
Minä taas pitäisin nykyisen kaluston. D4:sen ja kaikki tötteröt mutta ostaisin neljännen fillarin ;)
Viimeksi muokannut Beatle, Huhti 15, 2014 21 : 25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Munt

Viesti Kirjoittaja Munt »

Jaha, hintakärpänen sitten puraisi. No ei väkisin. En arvosta tätä kuitenkaan 12 tonniin, enkä mitään muutakaan kameraa maan päällä. Josko vaikka vuonna 2018 ostaisi käytettynä, jos ei potkaise tyhjää sitä ennen... ;)

..
jmra

Viesti Kirjoittaja jmra »

temama kirjoitti:
Avokid kirjoitti:
Ah, sivu josta repäsin tuon kitin hinnan oli virheellinen ja olivat jo korjanneet Suomen hinnaksi noin 12ke.

Minä kyllä ostaisin tuolla hinnalla D800E:n siihen parit Zeissit ja sen moottoripyörän ;)
Minä taas vaikkapa Pentaxin K-3 rungon ja siihen parit kivat limitedit. Ja paremman motskarin!

;)
on jo K5IIs, jokunen limited ja jonkunlainen motskari. Ei siis tarvi ostaa mitään paitsi taloon uusi katto eikä siihen taida 12ke riittää
d3nso

Viesti Kirjoittaja d3nso »

jmra kirjoitti:
temama kirjoitti:
Avokid kirjoitti: Ah, sivu josta repäsin tuon kitin hinnan oli virheellinen ja olivat jo korjanneet Suomen hinnaksi noin 12ke.

;)
on jo K5IIs, jokunen limited ja jonkunlainen motskari. Ei siis tarvi ostaa mitään paitsi taloon uusi katto eikä siihen taida 12ke riittää
Tolla hinnalla saisi sopivasti tuommoisen pyörän -->>

http://www.kawasaki.fi/fi/products/spor ... xQRg4BRS4h
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

d3nso kirjoitti:
jmra kirjoitti:
temama kirjoitti: Minä taas vaikkapa Pentaxin K-3 rungon ja siihen parit kivat limitedit. Ja paremman motskarin!

;)

Hieno pyörä, mutta on nämä järkyttäviä nämä pyörien hinnat. Alkaa kamerat vaikuttaa halvoilta. Huvittava yksimukinen pikkujammukin 8000e!

http://www.yamaha-motor.eu/fi/products/ ... quality=75

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
PPellinen

Viesti Kirjoittaja PPellinen »

Liekö Jammun kuvanlaatu yhtään parempi kuin Kawan?
OskuK

PPellinen kirjoitti:Liekö Jammun kuvanlaatu yhtään parempi kuin Kawan?
Meinaat panos tuotos-suhdetta?

Waldo's Peoplen Waldo:

Avokid

Viesti Kirjoittaja Avokid »

Ja kaiken lisäksi prätkän käytetyn arvo laskee nopeammin kuin kameran ja sen käyttökulut ovat halvemmat.
You miss 100% of shots you never make
nikon1stories.blogspot.fi
nomad

Viesti Kirjoittaja nomad »

Avokid kirjoitti:Ja kaiken lisäksi prätkän käytetyn arvo laskee nopeammin kuin kameran ja sen käyttökulut ovat halvemmat.
Mutta vaikka kameran ulkoiluttaminen olisi kuinka kallista, niin kai sillä prätkälläkin pitää saada ajella jos sellaisen on sattunut ostamaan.

Kumpiakaan vempeleitä ei arvonaleneman vuoksi osteta. Hinta-laatusuhteeltaan ylivoimainen combo on Nikon J1 normizoomilla plus jopo.
OskuK

Waldo's Peoplen Waldo:

Avokid

nomad kirjoitti: Kumpiakaan vempeleitä ei arvonaleneman vuoksi osteta. Hinta-laatusuhteeltaan ylivoimainen combo on Nikon J1 normizoomilla plus jopo.
Ja juuri tästä syystä mulla on J1 pannarilla lähes aina mukana kun käyn fillaroimassa. Porukkalenkeillä on vain harvoin kanttia pysähtyä räpsimään kesken reissun.
mremonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

Neljä sivua kolmessa päivässä. Ja montakohan näitä Suomeen myydään. Ja tälle porukalle... :)
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
Avokid

mremonen kirjoitti:Neljä sivua kolmessa päivässä. Ja montakohan näitä Suomeen myydään. Ja tälle porukalle... :)
Muutamia per vuosi ja yksi tälle porukalle.

Tosin tämä on rehellistä ihailua ja haaveilua kameraa kohtaan. Se on eri asia kun porukka haaveilee ja kuittailee jostain kamerasta jonka hinta on kuukauden ruokalaskun verran.
Beatle

Viesti Kirjoittaja Beatle »

Avokid kirjoitti:,, kuittailee jostain kamerasta jonka hinta on kuukauden ruokalaskun verran.
Onko summa iso vai pieni ??
Avokid

Beatle kirjoitti:
Avokid kirjoitti:,, kuittailee jostain kamerasta jonka hinta on kuukauden ruokalaskun verran.
Onko summa iso vai pieni ??
Se on sopiva.
Quu

Viesti Kirjoittaja Quu »

Onkohan tuohon olemassa keskussuljinoptiikoita, sillä tuon rungon salamasynkka on 1/125? :D
jmra

Kyllä sille on ainakin 75 ja 135 milliset keskussuljinoptiikat.
jmra

d3nso kirjoitti:
jmra kirjoitti:
temama kirjoitti:

;)

Ei prätkään paljoa tarvitse rahaa laittaa että sillä on jo mukava päristellä ympäriinsä. Minullakin on vanha mutta kulkee paljon enemmän kuin laki sallii tai kuski uskaltaa. Niitä saisi monta 645z:n hinnalla.
Maffer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Säästäminen alkoi, saas ny nähä onnistuuko tänä vuonna. Ensi vuonna viimeistään. Eli tänne on yks tulossa se on varma.

EDIT: Haloo Ricoh/Pentax, jos joku siellä on Suomen osasolta on kuulolla, niin ottakaa yhteyttä ja lainatkaa demolaitetta. Mä voin pistää tän rungon sekä sääsuojauksen koville ja käydä tallentamassa parit ruudut demokäyttöön. Optiikaksi käy 25/4.
Bouci

Viesti Kirjoittaja Bouci »

Vaikuttaa upealta kameralta. Varaa ei kyllä tuohon ole.
Vastaa Viestiin