Minä taas pitäisin nykyisen kaluston. D4:sen ja kaikki tötteröt mutta ostaisin neljännen fillarin ;)temama kirjoitti:Minä taas vaikkapa Pentaxin K-3 rungon ja siihen parit kivat limitedit. Ja paremman motskarin!Avokid kirjoitti:Ah, sivu josta repäsin tuon kitin hinnan oli virheellinen ja olivat jo korjanneet Suomen hinnaksi noin 12ke.
Minä kyllä ostaisin tuolla hinnalla D800E:n siihen parit Zeissit ja sen moottoripyörän ;)
;)
Pentax 645z
-
Re: Pentax 645z
Viimeksi muokannut Beatle, Huhti 15, 2014 21 : 25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
on jo K5IIs, jokunen limited ja jonkunlainen motskari. Ei siis tarvi ostaa mitään paitsi taloon uusi katto eikä siihen taida 12ke riittäätemama kirjoitti:Minä taas vaikkapa Pentaxin K-3 rungon ja siihen parit kivat limitedit. Ja paremman motskarin!Avokid kirjoitti:Ah, sivu josta repäsin tuon kitin hinnan oli virheellinen ja olivat jo korjanneet Suomen hinnaksi noin 12ke.
Minä kyllä ostaisin tuolla hinnalla D800E:n siihen parit Zeissit ja sen moottoripyörän ;)
;)
-
Tolla hinnalla saisi sopivasti tuommoisen pyörän -->>jmra kirjoitti:on jo K5IIs, jokunen limited ja jonkunlainen motskari. Ei siis tarvi ostaa mitään paitsi taloon uusi katto eikä siihen taida 12ke riittäätemama kirjoitti:Minä taas vaikkapa Pentaxin K-3 rungon ja siihen parit kivat limitedit. Ja paremman motskarin!Avokid kirjoitti: Ah, sivu josta repäsin tuon kitin hinnan oli virheellinen ja olivat jo korjanneet Suomen hinnaksi noin 12ke.
;)
http://www.kawasaki.fi/fi/products/spor ... xQRg4BRS4h
-
Hieno pyörä, mutta on nämä järkyttäviä nämä pyörien hinnat. Alkaa kamerat vaikuttaa halvoilta. Huvittava yksimukinen pikkujammukin 8000e!d3nso kirjoitti:Tolla hinnalla saisi sopivasti tuommoisen pyörän -->>jmra kirjoitti:on jo K5IIs, jokunen limited ja jonkunlainen motskari. Ei siis tarvi ostaa mitään paitsi taloon uusi katto eikä siihen taida 12ke riittäätemama kirjoitti: Minä taas vaikkapa Pentaxin K-3 rungon ja siihen parit kivat limitedit. Ja paremman motskarin!
;)
http://www.yamaha-motor.eu/fi/products/ ... quality=75
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
-
Ja kaiken lisäksi prätkän käytetyn arvo laskee nopeammin kuin kameran ja sen käyttökulut ovat halvemmat.
You miss 100% of shots you never make
nikon1stories.blogspot.fi
-
Mutta vaikka kameran ulkoiluttaminen olisi kuinka kallista, niin kai sillä prätkälläkin pitää saada ajella jos sellaisen on sattunut ostamaan.Avokid kirjoitti:Ja kaiken lisäksi prätkän käytetyn arvo laskee nopeammin kuin kameran ja sen käyttökulut ovat halvemmat.
Kumpiakaan vempeleitä ei arvonaleneman vuoksi osteta. Hinta-laatusuhteeltaan ylivoimainen combo on Nikon J1 normizoomilla plus jopo.
-
Ja Jopoon räpätin! https://www.youtube.com/watch?v=kwaQK9r9pcA
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
Ja juuri tästä syystä mulla on J1 pannarilla lähes aina mukana kun käyn fillaroimassa. Porukkalenkeillä on vain harvoin kanttia pysähtyä räpsimään kesken reissun.nomad kirjoitti: Kumpiakaan vempeleitä ei arvonaleneman vuoksi osteta. Hinta-laatusuhteeltaan ylivoimainen combo on Nikon J1 normizoomilla plus jopo.
-
Muutamia per vuosi ja yksi tälle porukalle.mremonen kirjoitti:Neljä sivua kolmessa päivässä. Ja montakohan näitä Suomeen myydään. Ja tälle porukalle... :)
Tosin tämä on rehellistä ihailua ja haaveilua kameraa kohtaan. Se on eri asia kun porukka haaveilee ja kuittailee jostain kamerasta jonka hinta on kuukauden ruokalaskun verran.
-
Se on sopiva.Beatle kirjoitti:Onko summa iso vai pieni ??Avokid kirjoitti:,, kuittailee jostain kamerasta jonka hinta on kuukauden ruokalaskun verran.
-
Ei prätkään paljoa tarvitse rahaa laittaa että sillä on jo mukava päristellä ympäriinsä. Minullakin on vanha mutta kulkee paljon enemmän kuin laki sallii tai kuski uskaltaa. Niitä saisi monta 645z:n hinnalla.d3nso kirjoitti:Tolla hinnalla saisi sopivasti tuommoisen pyörän -->>jmra kirjoitti:on jo K5IIs, jokunen limited ja jonkunlainen motskari. Ei siis tarvi ostaa mitään paitsi taloon uusi katto eikä siihen taida 12ke riittäätemama kirjoitti:
Minä taas vaikkapa Pentaxin K-3 rungon ja siihen parit kivat limitedit. Ja paremman motskarin!
;)
-
- Viesti:
Säästäminen alkoi, saas ny nähä onnistuuko tänä vuonna. Ensi vuonna viimeistään. Eli tänne on yks tulossa se on varma.
EDIT: Haloo Ricoh/Pentax, jos joku siellä on Suomen osasolta on kuulolla, niin ottakaa yhteyttä ja lainatkaa demolaitetta. Mä voin pistää tän rungon sekä sääsuojauksen koville ja käydä tallentamassa parit ruudut demokäyttöön. Optiikaksi käy 25/4.
EDIT: Haloo Ricoh/Pentax, jos joku siellä on Suomen osasolta on kuulolla, niin ottakaa yhteyttä ja lainatkaa demolaitetta. Mä voin pistää tän rungon sekä sääsuojauksen koville ja käydä tallentamassa parit ruudut demokäyttöön. Optiikaksi käy 25/4.