Kuvien lataaminen koneelle

Canon EOS R, 1D, 5D, Nikon Z7/Z6,D500/D5/D7200/D750/D810/Df/D610, Fuji S2/S3 Pro/XT-n, Olympus Pen-F, M10, M5, Pentax K D ja ist D-sarja, Sony A7/A9 jne.
Daddy0
Viesti:

Kuvien lataaminen koneelle

Viesti Kirjoittaja Daddy0 »

Moi,

Olen aiemmin käyttänyt BreezeSys:n Downloader ohjelmistoa kuvien lataamisen kameralta koneelle. Se ei kuitenkaan toimi uuden EOS 20D:n kanssa. Canonin omat ohjelmat taas vaativat kovasti käsityötä kuvien jakamisessa hakemistorakenteeseen päiväyksen mukaan (esim. d:\DigitalPhotos\2004\09\21).

Miten te muut lataatte kuvat koneelle? Onko ainoa järkevä keino käyttää USB 2.0 kortinlukijaa? Mikä olisi hyvä kortinlukija?

t. Mikko
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
mleinio

Re: Kuvien lataaminen koneelle

Viesti Kirjoittaja mleinio »

Daddy0 kirjoitti:Olen aiemmin käyttänyt BreezeSys:n Downloader ohjelmistoa kuvien lataamisen kameralta koneelle. Se ei kuitenkaan toimi uuden EOS 20D:n kanssa.
Millaisesta ongelmasta on kyse?
Markku
Daddy0
Viesti:

Re: Kuvien lataaminen koneelle

Viesti Kirjoittaja Daddy0 »

mleinio kirjoitti:
Daddy0 kirjoitti:Olen aiemmin käyttänyt BreezeSys:n Downloader ohjelmistoa kuvien lataamisen kameralta koneelle. Se ei kuitenkaan toimi uuden EOS 20D:n kanssa.
Millaisesta ongelmasta on kyse?
Ohjelma tunnistaa kameran, mutta antaa virheen kun alkaa selaamaan kortin sisältöä.

Ongelma tosin poistui päiväjärjestyksestä, kun hankin tänään ulkoisen USB 2.0 kortinlukijan. Taas toimii Downloader ja nopeus on todella hurja (10 Mbit/s).

t. Mikko
SPK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SPK »

Kyllä kortinlukija on mielestäni kokolailla paras ratkaisu.
======================
Vastaa Viestiin