Moi,
Olen aiemmin käyttänyt BreezeSys:n Downloader ohjelmistoa kuvien lataamisen kameralta koneelle. Se ei kuitenkaan toimi uuden EOS 20D:n kanssa. Canonin omat ohjelmat taas vaativat kovasti käsityötä kuvien jakamisessa hakemistorakenteeseen päiväyksen mukaan (esim. d:\DigitalPhotos\2004\09\21).
Miten te muut lataatte kuvat koneelle? Onko ainoa järkevä keino käyttää USB 2.0 kortinlukijaa? Mikä olisi hyvä kortinlukija?
t. Mikko
Kuvien lataaminen koneelle
-
- Viesti:
-
Re: Kuvien lataaminen koneelle
Millaisesta ongelmasta on kyse?Daddy0 kirjoitti:Olen aiemmin käyttänyt BreezeSys:n Downloader ohjelmistoa kuvien lataamisen kameralta koneelle. Se ei kuitenkaan toimi uuden EOS 20D:n kanssa.
Markku
-
- Viesti:
Re: Kuvien lataaminen koneelle
Ohjelma tunnistaa kameran, mutta antaa virheen kun alkaa selaamaan kortin sisältöä.mleinio kirjoitti:Millaisesta ongelmasta on kyse?Daddy0 kirjoitti:Olen aiemmin käyttänyt BreezeSys:n Downloader ohjelmistoa kuvien lataamisen kameralta koneelle. Se ei kuitenkaan toimi uuden EOS 20D:n kanssa.
Ongelma tosin poistui päiväjärjestyksestä, kun hankin tänään ulkoisen USB 2.0 kortinlukijan. Taas toimii Downloader ja nopeus on todella hurja (10 Mbit/s).
t. Mikko
-
- Viesti: