D800 edelleen kiven alla?
-
:DHel_NiS kirjoitti:Ei mulla oo rahaa :(
Ne päivät on ohi, nyt on vaan asuntolaina, kahden auton ylläpito ja kaks alle kolmivuotiasta mukeloa. Ja autotalli pitäis rakentaa.
Ehkä sitten kymmenen vuoden päästä?
:)
Hassua että kirjoittamasi kommentin olisin voinut itse kirjoittaa sana sanalta samoin :D
-
Sain luvatusti ja hintakin oli hyvä.luru kirjoitti:Telefoto lupasi muutaman rungon ensi viikon alkupuolelle ja niistä yhden minulle. Toivottavasti ilmoitus pitää, viikonloppu mennään lainakalustolla.luru kirjoitti: Montako noita kivijalkamyymälöitä on... mutta tämähän olisikin hyvä uutinen. Kaipaisin kyllä itse kameraa jo viikonlopuksi.
-
Sain luvatusti ja hintakin oli hyvä.luru kirjoitti:Telefoto lupasi muutaman rungon ensi viikon alkupuolelle ja niistä yhden minulle. Toivottavasti ilmoitus pitää, viikonloppu mennään lainakalustolla.luru kirjoitti: Montako noita kivijalkamyymälöitä on... mutta tämähän olisikin hyvä uutinen. Kaipaisin kyllä itse kameraa jo viikonlopuksi.
-
-
Telefotosta kertoivat eilen kamerani olevan noudettavissa. Olen kuitenkin odotellessani ehtinyt ostaa jo muualta, kalliimmalla. Lupasin kuitenkin ottaa tämänkin, mutta yön yli nukuttuani olen kyseenalaistanut päätökseni järkevyyden. Joku tolkku näissä hankinnoissakin pitäisi olla, vaikka hienosta kamerasta kyse onkin ja "halvalla" saa.
-
-
Pahoittelemme! Tuote "Nikon, D800 järjestelmäkamera" on loppunut.heikkri kirjoitti:http://www.netanttila.com/webapp/wcs/st ... ryId=20682
-
Montako lienee ollut...vähän klo 15:n jälkeen noita oli vielä tilattavissa...TTH kirjoitti:Pahoittelemme! Tuote "Nikon, D800 järjestelmäkamera" on loppunut.heikkri kirjoitti:http://www.netanttila.com/webapp/wcs/st ... ryId=20682
-
No saatavuus paranee joka tapauksessa ja jobbaamisen kannattavuus samalla heikkenee. Lisää toivoa sille että tännekin runko saapuisi jossain vaiheessa.heikkri kirjoitti:Montako lienee ollut...vähän klo 15:n jälkeen noita oli vielä tilattavissa...TTH kirjoitti:Pahoittelemme! Tuote "Nikon, D800 järjestelmäkamera" on loppunut.heikkri kirjoitti:http://www.netanttila.com/webapp/wcs/st ... ryId=20682
-
Rajalakin soitteli viime viikolla tilauksestani, jonka olin unohtanut perua. Verkkokaupan tilauksen peruin, olisi ehkä kannattanut pitää sitäkin voimassa niin olisi nähnyt kuinka kauan vielä olisi mennyt...luru kirjoitti:Sain luvatusti ja hintakin oli hyvä.luru kirjoitti:Telefoto lupasi muutaman rungon ensi viikon alkupuolelle ja niistä yhden minulle. Toivottavasti ilmoitus pitää, viikonloppu mennään lainakalustolla.luru kirjoitti: Montako noita kivijalkamyymälöitä on... mutta tämähän olisikin hyvä uutinen. Kaipaisin kyllä itse kameraa jo viikonlopuksi.
Kameraan olen oikein oikein tyytyväinen. Mikään ei koskaan ole täydellistä, mutta parannus entiseen oli melkoinen.
-
Mikäs näissä "kasisatasissa" ei ollutkaan niin hyvää, vai onko peräti epäonnistunut koko värkki kun jatkuvasti on myynnissä "vähän käytettynä", ja noita pahimman kilpailijan runkoja ei minulla ainakaan ole sattunut silmään myynnissä "vähän käytettynä"?
Ja kuitenkin kauheaa hehkutusta näkyy 800:sta olevan tämäkin palsta täynnä!!?
Ja kuitenkin kauheaa hehkutusta näkyy 800:sta olevan tämäkin palsta täynnä!!?