Ei puhettakaa!! Varsin vetelää meininkii, puolin ja toisin.oh6jih kirjoitti:Tästä näyttää tulleen perinteisen legendaarinen ketju taas :)
TEEMA: iPhone-valokuvia
-
- Viesti:
Joskus kokeilin. Tulos oli jotain niin järkyttävää, että annan teille vaihtoehdon olla kahtomatta ja pistän vain linkin.
Tuossa ZTE Bladissa oli kyllä järkyttävän huono kamera ilman efectejäkin. Softana oli fx-kamera, nykyään on onneks androidillekin vähän parempia vaihtoehtoja.
Tuossa ZTE Bladissa oli kyllä järkyttävän huono kamera ilman efectejäkin. Softana oli fx-kamera, nykyään on onneks androidillekin vähän parempia vaihtoehtoja.
-
Malmarille vähän jotain.
Mutta mikä softa?
Your everyday tourist
---------------------------------------------------
All rights reversed?
Muuta
All rights reversed?
Muuta
-
-
-
No nii, hyvin toimittu. Kun nyt et millää näytä hyväksyvän tätä Hipstamatic-aihetta niin eikö olis vähintää kohtuullist et pysyttelet irrallaa koko hommast? Ei millää pahal eikä mistää syyst, mut tää aihe on pelkästää velttoiluu ja hauskanpitoo varten. Ymmärtääkseni. Joku saattaa olla ihan tosissaaki aiheen kans. Etkö helpottais elämääs ja avaisit paijan ylänapin ja löysäisit ravattii? Ei valokuvauksen tarvi olla aina niin tosissaa tehtyy. Vai tarviiko?malmar kirjoitti:Tuossa mallia siitä, mitä ehkä yritin onnettomilla taidoillasi ja kamerallasi saada aikaan. Usko pois kunnon opiskelu kannattaa ja jopa sinun tapauksessa siinä on pieni mahdollisuus, että opit jotain kuvaamisesta, kun oikein yrität.
Olkaapas nyt hiljaa, että muut potilaat saa nukkua rauhassa!!
-
Siis kuka yritti ja mitä yritti? Sinä vai minä? Ja kuka oppii ja mitä oppii?malmar kirjoitti:Tuossa mallia siitä, mitä ehkä yritin onnettomilla taidoillasi ja kamerallasi saada aikaan. Usko pois kunnon opiskelu kannattaa ja jopa sinun tapauksessa siinä on pieni mahdollisuus, että opit jotain kuvaamisesta, kun oikein yrität.
Enhän minä mikään pr0 ole mutta luulen osaavani jotain tehdä kameralla, muutakin kuin kuvata vihreällä neliöllä.
Mainittakoon, että viimeisen vuoden aikana minulla ei ole ollut käytössä yhtään automaagista tarkennusta omaavaa linssiä saatika sitten automaagista aukonsäätöä.
Paljastetaan salaisuus muillekin. Alkuperäinen kuva oli iLuurilla otettu ja lopu photaria.
Miten tuo häpäisee mäkin?malmar kirjoitti:Voisit olla häpäisemättä mäkkiä kun laita sen näpytimen näkyviin
Onhan tuo runko ja objektiivi vanhoja, mutta ei se niistä shaissea tee..... ja mitä canonisti tuumaa, kun shittiä siitä laitat näkyviin....?
Mitäs nyt?
Your everyday tourist
All rights reversed?
Muuta
All rights reversed?
Muuta
-
Mutku toi alotti...Virus kirjoitti:Jos nyt ei lähettäis tähän?
Jos ihan vähän mennään, ihan pikkaisen sivutaan reitiltä tähän?
Eikä tätä pidä tosissaan ottaa, en minä ainakaan. Hiukan provosoin ihan vähän vaan kepillä tökin.
Ja siis tosiaan ei sen kuvaamisen aina tarvitse olla otsa rypyssä menemistä vaan kyllä joskus pitää höllätä sitä naamaa.
Your everyday tourist
All rights reversed?
Muuta
All rights reversed?
Muuta
-
Malmarille vähän jotain.Jekku86 kirjoitti:Mutku toi alotti...Virus kirjoitti:Jos nyt ei lähettäis tähän?
Jos ihan vähän mennään, ihan pikkaisen sivutaan reitiltä tähän?
Eikä tätä pidä tosissaan ottaa, en minä ainakaan. Hiukan provosoin ihan vähän vaan kepillä tökin.
Ja siis tosiaan ei sen kuvaamisen aina tarvitse olla otsa rypyssä menemistä vaan kyllä joskus pitää höllätä sitä naamaa.
Mutta mikä softa?
Blogi
Kuka saatanan pelle aloitti uudestaan härnäämisen, joten vedä nyt ihan rauhassa hernettä juuri niin paljon nenuusi, kuin haluat, *sensuroitu* urpo. Sitä saat mitä tilaat. Opettele kuvaamaan ja käyttämään aikasi muuhun kuin pelleilyyn...
Ei ole häpeä olla pelle, kunhan vain itse tietää olevansa sitä.
-
Mahtava ketju ja mahtava softa. Pakko hommata itsellenikin tuo. Jos en pääse lähelle tämän ketjun tasoa, jätän julkaisematta.
Muuten olen sitä mieltä, että otettu kuva hakkaa aina ottamattoman. Puhdasoppisuuden levittämisestä on maailmanhistoriassa niin surullisia esimerkkejä, etten uskoisi enää kenenkään tuohon sortuvan. Nimiä mainitsematta eräs nimimerkki saisi paljon enemmän hyvää aikaan, kun kulkisi ulkona (tai sisällä, en ole sitäkään vastaan) kameran kanssa.
Muuten olen sitä mieltä, että otettu kuva hakkaa aina ottamattoman. Puhdasoppisuuden levittämisestä on maailmanhistoriassa niin surullisia esimerkkejä, etten uskoisi enää kenenkään tuohon sortuvan. Nimiä mainitsematta eräs nimimerkki saisi paljon enemmän hyvää aikaan, kun kulkisi ulkona (tai sisällä, en ole sitäkään vastaan) kameran kanssa.
-
Jos katsot, kuka jatkoi härnäämistä, niin ei siinä ole mitään epäselvää. Kyse on vain siitä että tämä hipshops teema ole täällä noussut siivilleen, kuten tuossa kamaralaukku.comissa ja se näitä kännykkäkuvailijoita harmittaa ja on saatava keinolla millä hyvänsä teeman pysymään esillä, jollei muulla, niin täysin järjettömällä pään aukomisella, kuten Jekku86 tekee.
Ei ole häpeä olla pelle, kunhan vain itse tietää olevansa sitä.