Hyvä tulostuspaperi A3+

Printterit, skannerit, online-tulostukset
tommiu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tommiu »

Sain tänään Cansonin papereista (HanArt Oy) näyte-erän ja täytyy todeta jo ensisilmäyksellä että hemmetin hienolta tulostuspaperilta vaikuttaa!!
Canon EOS 5D Mark III, EF 15mm/2.8 Fisheye, EF 24mm/1.4L USM II, EF 50mm/1.2 L USM, EF 85mm/1.2 L USM II, EF 100mm/2.8L IS USM Macro, EF 135mm/2 L USM
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
tommiu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tommiu »

ppotka kirjoitti:Hahmuhlen PhotoRag 308g on varma valinta laadukkaaksi mattamateriaaliksi.
Ensimmäinen 30x40 printti tehty PhotoRag 308g paperille. Aivan uskomattoman hienoa jälkeä!! Käytin tehtaan ICC- profiileita ja näyttäisi siltä että ne ovat riittävän hyvät.

Kiitos vinkistä!

Kuva

Kuva

Kuva
Canon EOS 5D Mark III, EF 15mm/2.8 Fisheye, EF 24mm/1.4L USM II, EF 50mm/1.2 L USM, EF 85mm/1.2 L USM II, EF 100mm/2.8L IS USM Macro, EF 135mm/2 L USM
TheHatter

Viesti Kirjoittaja TheHatter »

Näyttäisi olevan tuollainen ominaisuus noissa Harmanin papereissa, että vetävät aika tummaksi.

Itse tulostin juuri koevedosta Harman by Hahnemuhlen Gloss Barytalle ja tehdasprofiileilla tulee hurjan tummaa ja tumma pää menee tukkoon. Oikeastaan millään muilla kokeilemillani papereilla ja niiden tehdasprofiileilla ei tapahdu tuollaista. Itse tuolle gloss barytalle pitää kyllä näyttää peukkua, että kun saa profiilit kuntoon, niin siinä on ihan kelpo edullinen printtimedia.
“Would it save you a lot of time if I just gave up and went mad now?”
habannaama

Viesti Kirjoittaja habannaama »

Onpa hauska kuva =) =) =)

Onko pikkuduunarilla tullut väsy kesken työnteon =)
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

TheHatter kirjoitti:Näyttäisi olevan tuollainen ominaisuus noissa Harmanin papereissa, että vetävät aika tummaksi.

Itse tulostin juuri koevedosta Harman by Hahnemuhlen Gloss Barytalle ja tehdasprofiileilla tulee hurjan tummaa ja tumma pää menee tukkoon. Oikeastaan millään muilla kokeilemillani papereilla ja niiden tehdasprofiileilla ei tapahdu tuollaista. Itse tuolle gloss barytalle pitää kyllä näyttää peukkua, että kun saa profiilit kuntoon, niin siinä on ihan kelpo edullinen printtimedia.
..eli Harman(kin) on vain kauppanimi, paperit ovat Hahnemühlen? Eli tässä nyt on kaksi kovin erilaista saman firman paperia.

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
Vastaa Viestiin