TEEMA: Jääkiekon maailmanmestarit helsingissä
-
- Viesti:
Jätkät tehnyt valtavan suorituksen ja toki sitä pitää juhlia, kosteastikkin. Pistää v****maan tää kulttuuri, aina pitää ettiä joku syy et pääse itkemään ja valittamaan turhasta.
Viimeksi muokannut Nomify^, Touko 19, 2011 19 : 24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#EOS @ Ircnet - Canonistien oma kanava
-
- Viesti:
-
-
- Viesti:
Aivan sama mulle mistä virtaa, tai kuka tarjoo, ansaitut oli.ossipena kirjoitti:ja vielä julkisesti samaan aikaan kun lajiliitolle virtaa verorahaa muun muassa päihteidenvastaisesta työstä?Nomify^ kirjoitti:Jätkät tehnyt valtavan suorituksen ja toki sitä pitää juhlia, kosteastikkin.
#EOS @ Ircnet - Canonistien oma kanava
-
-
eli ei huolta huomisesta kunhan nyt viina riittää?Nomify^ kirjoitti:Aivan sama mulle mistä virtaa, tai kuka tarjoo, ansaitut oli.ossipena kirjoitti:ja vielä julkisesti samaan aikaan kun lajiliitolle virtaa verorahaa muun muassa päihteidenvastaisesta työstä?Nomify^ kirjoitti:Jätkät tehnyt valtavan suorituksen ja toki sitä pitää juhlia, kosteastikkin.
mitä sitten vaikka seuraavissa kotikisoissa 2011 jälkeen lippupaketit on hinnat alkaen 500 euroa kun jätkät ryyppää verorahahanat kuiviin...
-
hetkinen. jos olen huolissani suomen jääkiekkoliiton tulevaisuuden tulonlähteistä niin olen hippi?Likonen kirjoitti:Kateellisten ja hippien itkuja. Jos ei kelpaa niin luistimet jalkaan, voittamaan MM-KULTA ja juhlimaan selvinpäin :)
jälkimmäistä juttua en pysty edes kommentoimaan. harvoin aivopieruista joutuu potemaan näin pahaa myötähäpeää.
-
en tajuu miten jengi jaksaa jauhaa tosta juhlimisesta tai sen överiks vetämisestä..
anyway..itekkin olin helsingissä mestoilla ja muutaman kuvanki otin. meno oli hurjaa ja IHANAA (leijonat, ihanaa!!!)!!!!!

lisää matskua http://www.flickr.com/photos/rikuhoo/
anyway..itekkin olin helsingissä mestoilla ja muutaman kuvanki otin. meno oli hurjaa ja IHANAA (leijonat, ihanaa!!!)!!!!!

lisää matskua http://www.flickr.com/photos/rikuhoo/