Nikon D3X ja Nikon D3S
-
Nikon D3X ja Nikon D3S
Terve. Onko kukaan kiinnostunut ostamaan Nikonin D3X / S uutta kameraa Kiinasta? Shanghaista? Mulla on yhteyskameri Shanghaissa ja tiedän nyt paikallisen rungon hinnat S ja X mallit ?
Tietenkin riskit on olemassa. Ja lisäksi tulee postikulut ja mahdolliset verot? Mutta niinhän ne on paikallis photoliikkeissäkin.
Tietenkin riskit on olemassa. Ja lisäksi tulee postikulut ja mahdolliset verot? Mutta niinhän ne on paikallis photoliikkeissäkin.
-
Tulli ja ALVia (22%) pitäisi maksaa 22%. Nämä tulee lisänä hintaan joka sisältää postikulut. Tosin tulliprosentti taisi olla kameroilla 0% (voin myös muistaa väärin). Eli onko todellakin niin halpaa verrattuna esim Cameranu.nl:ään että kannattaa rueta leikkimään ja riskeeraamaan esim. takuiden kanssa?
-
Sanoisin että arvonlisävero saattoi mennä vanhasta muistista ja täten pieleen(?).jmjh kirjoitti:Tulli ja ALVia (22%) pitäisi maksaa 22%. Nämä tulee lisänä hintaan joka sisältää postikulut. Tosin tulliprosentti taisi olla kameroilla 0% (voin myös muistaa väärin). Eli onko todellakin niin halpaa verrattuna esim Cameranu.nl:ään että kannattaa rueta leikkimään ja riskeeraamaan esim. takuiden kanssa?
-
No Nikon D3S hinta oli 5000,- USDollaria ja Nikon D3X oli 7000,- USDollaria.
Nämä hinnat sain häneltä.
Tämä hinta oli liikkeessä, ilman mitään muita kuluja.
Kaverille täytyisi maksaa varmaan jonkun verran "vaivanpalkkaa". Minä itse en
halua välistä mitään.
Luulen, että takuut on kansainvälisiä? Ei maakohtaisia.
Tietysti he myy Canonia ja joku Kiinalainenkin merkki sekä laajalti elektroniikka.
-Minkä verran voisitte maksaa tuosta yli, jotta sais "kaverille kans" jos joku kiinnostuu?
Voisin ottaa yhteyttä häneen ja vois kehitellä tätä.?
Täytyy ottaa huomioon verot jos niitä menee? +Postikulu, jos ei tule rahtivapaasti? Sekin täytyy selvittää.
Nämä hinnat sain häneltä.
Tämä hinta oli liikkeessä, ilman mitään muita kuluja.
Kaverille täytyisi maksaa varmaan jonkun verran "vaivanpalkkaa". Minä itse en
halua välistä mitään.
Luulen, että takuut on kansainvälisiä? Ei maakohtaisia.
Tietysti he myy Canonia ja joku Kiinalainenkin merkki sekä laajalti elektroniikka.
-Minkä verran voisitte maksaa tuosta yli, jotta sais "kaverille kans" jos joku kiinnostuu?
Voisin ottaa yhteyttä häneen ja vois kehitellä tätä.?
Täytyy ottaa huomioon verot jos niitä menee? +Postikulu, jos ei tule rahtivapaasti? Sekin täytyy selvittää.
-
- Viesti:
Sukulaispoika asusti vuosikaudet Shanghaissa ja totesi että uudet tuotteet ovat heti markkinoille tullessaan halpoja ostaa sieltä, mutta vanhempien vempainten hinnat putoaa Euroopassa niinpaljon samoihin hintoihen että tuonti ei kannata.
Kielivalikot voivat olla erimoiset ja takuut eivät välttämättä toimi Euroopassa.
Kielivalikot voivat olla erimoiset ja takuut eivät välttämättä toimi Euroopassa.
Mahdolliset kirjoitusvirheet johtuu tabletista.
-
Kiitoksia vastauksista. Tiedän kyllä että samaa elektroniikka tarjotaan Aasiassa hieman erilaisena versiona kuin esim. Euroopassa siksi että Eurooppalaiset ei voi ostaa halvalla Aasiasta, koska ei saa osia tai muuta. Tämä on faktaa.
Voi olla että kameroissakin, esim. kielivalikoima on erilainen kuin Euroopassa,
Valmistajan on helppo tehä tuote joka on suunnattu erilaisille markkinoille, Aasiaan, Eurooppaan, Ameriikkaan jne. Ne toimii missä vaan, mutta VOI olla jotain eroa kumminkin. Joten: Unohdetaan koko juttu.
Kaverini kyllä lupasi kävästä uudelleen liikkeessä kyselemässä, mm. takuista, sisällöstä ym. mutta.......ehkä itse saatan innostua, vaikka onhan kamera aika kallis kumminkin....
Voi olla että kameroissakin, esim. kielivalikoima on erilainen kuin Euroopassa,
Valmistajan on helppo tehä tuote joka on suunnattu erilaisille markkinoille, Aasiaan, Eurooppaan, Ameriikkaan jne. Ne toimii missä vaan, mutta VOI olla jotain eroa kumminkin. Joten: Unohdetaan koko juttu.
Kaverini kyllä lupasi kävästä uudelleen liikkeessä kyselemässä, mm. takuista, sisällöstä ym. mutta.......ehkä itse saatan innostua, vaikka onhan kamera aika kallis kumminkin....