Hotelli Aada

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
jari siren
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jari siren »

Ainakaan minulla ei ole mitään kaunaa, komenttini on rehellistä.

Toki myönnän että jos olisi eilen kameran ostaneen kuvista kyse, niin kehuisin, mutta kun näitä seiniä ym. Higgin "huomaavia" arkisia kuvauskohteita tulee parhaimilla muutamakymmen ruutu viikossa tänne pällisteltäväksi.
En ole laskenut mutta veikaan näitä olleen esillä useita satoja, higgin talossa tuskin montaa seinää mistä ei kuvaa jo olisi, tämä setin hyväpuoli on se että kotinurkilta on lähdetty?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
higgins

Viesti Kirjoittaja higgins »

jari siren kirjoitti:, mutta kun näitä seiniä ym. Higgin "huomaavia" arkisia kuvauskohteita tulee parhaimilla muutamakymmen ruutu viikossa tänne pällisteltäväksi.
No joo aika tiuhaan noita tulee laitettua se on totta, ja joskus myös ehkä sitä toistoa. Toisaalta, jotkut kuvaavat tinttien perseitä eri kulmista vuodesta toiseen...

Kiitos kaikille oikein rakentavista kommenteista, Higg
Higgins, jonka kädet ovat nopeammat kuin pää

https://www.instagram.com/jarihigg/
PekkaSav

Viesti Kirjoittaja PekkaSav »

jari siren kirjoitti:Ainakaan minulla ei ole mitään kaunaa, komenttini on rehellistä.

Toki myönnän että jos olisi eilen kameran ostaneen kuvista kyse, niin kehuisin, mutta kun näitä seiniä ym. Higgin "huomaavia" arkisia kuvauskohteita tulee parhaimilla muutamakymmen ruutu viikossa tänne pällisteltäväksi.
En ole laskenut mutta veikaan näitä olleen esillä useita satoja, higgin talossa tuskin montaa seinää mistä ei kuvaa jo olisi, tämä setin hyväpuoli on se että kotinurkilta on lähdetty?
Kyllä tällä foorumilla on aika turkasen monta kuvaa nähty myös eräältä Porvoolaiselta takapihalta, sen puutarhatontuista ja omistajan naamavärkistä.
Jabanda77

Viesti Kirjoittaja Jabanda77 »

PekkaSav kirjoitti:
jari siren kirjoitti:Ainakaan minulla ei ole mitään kaunaa, komenttini on rehellistä.

Kyllä tällä foorumilla on aika turkasen monta kuvaa nähty myös eräältä Porvoolaiselta takapihalta, sen puutarhatontuista ja omistajan naamavärkistä.
Puhumattakaan, että kuinka paljon niitä on aloitettu kierrättämään nyt viimen parin kuukauden aikana. JS:ltä on tullut todella paljon jo ennen nähtyjä kuvia viimeisten viikkojen aikana. En tiedä sitten kumpi on suurempi häpeä, se että tarjoaa monta uutta kuvaa per vk vai kierrättää vanhoja muka hauskojaan teoksia vuodesta toiseen...

Higin kuvista aina pitänyt enenmmän tai vähemmän, myös miehen anti foorumeille on silkkaa plussaa. Joskus jo miestä kutsuinkin dc.netin Martti Ahtisaareksi, kun jaksoi aina laittaa voita tappelujen väliin. :-)
jari siren
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jari siren »

Syön sanani, mikä minä olen mitään sanomaan, kun tenavaraati, ja kovimmat pikselimiehet kaipaa.
Anna higg tulla vaan lisää kun tilausta on, mä osaa olla katsomatta.
Vastaa Viestiin