Nikonin haju
-
- Viesti:
-
NASA on hallinto-organisaatio, joka ei taida itse valmistaa mitään - siis tavaraa, informaatiota kylläkin. En ainakaan ole koskaan kuullut, että sillä olisi tehtaita tai tuotantolaitoksia jossakin. Nasa tilaa kamppeita ja romppeita eri valmistajilta omien speksiensä mukaan, joskus jopa tarjouskilpailujen kautta. Rockwell (nykyisin Boeing) tekee raketit jne.
-
Nikon saattaa joskus haista hiukan ummehtuneelle, myönnetään.... Se johtuu tiivistä rakenteesta. Ilma ei vaihdu niin hyvin kuin harvaseinäisissä kameroissa, esim. halvemmissa Canonin malleissa, joiden rungoista tuuli pääsee läpi. Toisaalta tiiviydestä on hyötyäkin; kosteus ja pölykin pysyvät paremmin poissa.
Re: Nikonin haju
http://www.nikonownersclub.com/benefits/magazine/ ;-) :-)SamppaM kirjoitti:... muita merkittäviä Nikonin käyttäjiä?
-
Re: Nikonin haju
;-D !! Ah, ykköstä!!Tipe kirjoitti: Ilmeisesti visionääri S.K. oli sen luokan visionääri, ettei minun visionäärisyyteni riitä tavoittamaan hänen visioitaan.
Nyt taidan kuitenkin lähteä katsomaan televisiota.
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
Minun mielestä se ainut Nikon, johon olen koskenut, haisi kyllä selvältä paskalta... ;Drontti kirjoitti:Nikon saattaa joskus haista hiukan ummehtuneelle, myönnetään.... Se johtuu tiivistä rakenteesta. Ilma ei vaihdu niin hyvin kuin harvaseinäisissä kameroissa, esim. halvemmissa Canonin malleissa, joiden rungoista tuuli pääsee läpi. Toisaalta tiiviydestä on hyötyäkin; kosteus ja pölykin pysyvät paremmin poissa.
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *