Tarkistuspäivitys kesän jälkeen. Kaikki hinnat täältä:
online -kuvanvalmistajien hintatiedot
Suuria muutoksia ei ollut tapahtunut.
Fotoyks oli lisännyt toimituskulunsa selkeästi näkyville, ja muutama muu toimittaja taas piilottanut omansa.
- Tuosta johtuen nyt voi olla, ettei kaikkien kohdalla tällä hetkellä toimituskulut ole oikein, koska jätin aiemmat tiedot myös niiden kohdalle, joista nyt en em kuluja löytänyt.
Sokos muuten myy edelleen 20x30 kuvan 2.25€, eli halvemmalla kuin itse ko kuvan valmistaja Eiri.
Kesän hinnanalentaja/korottaja/muuttaja on Fastlab.
-Kuvien hinta laskenut : 9x13 0,14 --> 0,13€ nyt, 10x15 0,16 --> 0,15€ nyt, 13x18 0,79 --> 0,35€ nyt. (Koko 20x30 poistettu kokonaan hinnastosta ?! Ennen hintana 2,19€)
-Sensijaan toimitusmaksua nostettu, 2,60 --> 2,90€
-Siis alle 30 kpl tilaukset pikkukuvia kallistuivat, isommat halpenivat.
Fotonetti taas puolestaan on katsonut aiheelliseksi taas muutella omia toimtuskulutekstejään. Enää ei puhuta hintaluokista .(Omassa tekstissäni ylläolevassa linkissä olen edelleen jättänyt vanhan tekstin, koska varsinaisia hinnanmuutoksia ei tapahtunut)
- Hauskinta on, että uuden tekstin mukaan 170 tai yli kuvaa maksaa 5.50€ niiinkuin viimeksikin, mutta viimeisenä on teksti "Aina kun mukana suurennoksia 3,50 e " Heheh. Tarkistakaapa tuo nettisivulta ennen tilaustanne ja muistakaa sitten vedota siihen. Isoon tilaukseen kannattaa siis aina tilata yksi 20x30 suurennos, sen saa siis käytännössä ilmaiseksi toimituskulujen laskiessa 2 euroa....
http://www.fotonetti.fi/hinnasto.htm
------Edit 15.10: Kaskas, ovat sentään saaneet tuon korjattua, nyt sinne on lisätty sana minimi... (itse asiassa huomasin tuon korjauksen jo joskus ennen, mutta editoidaan nyt samalla, kun uuteen viestiin alla lisäsin tiedot uudesta alennuksesta)------
- Sen siitä saa, kun laatii niin sotkuiset postitussäännöt, että sotkeentuu jo itsekin :)
Olen viime aikoina huomannut muutaman uudenkin online-toimittajan nimen, mutta en ole ainakaan vielä tällä kertaa niitä lähtenyt yhteenvetoon lisäilemään. Syynä se, että suurin osa näistä myy edelleen toisten kuvia, samoin hinnoin, tai sitten parissa tapauksessa se, että tulokas ei ainakaan hintakilpailumielessä toisi enää mitään uutta. (Lue: selkeästi kalliimpi kuin edullisin osa nykyisistä.)
- Mikäli tiedossasi on joku "merkittävä" toimittaja, mikä listastani puuttuu, laittaisitko tiedot ja linkin minulle yksityisviestinä. Kiitos.
Ja taasen:
- Mikäli tiedossasi on voimassaolevia tarjoushintoja, ilmoittele ne vaikka tämän viestin jatkoksi, tai minulle yksityisviestinä.
Edit: Tarkoitus oli alkujaan laittaa tämä edellisen "olen päivittänyt" -tiedotteen
http://www.digicamera.net/keskus/viewtopic.php?t=7841
jatkoksi, mutta ajatuksissani teinkin uuden threadin. Toivottavasti tuo ei haittaa suuremmin...
Valokuvatulostushinnat netissä tarkistettu 7.9.2004.
-
Valokuvatulostushinnat netissä tarkistettu 7.9.2004.
Viimeksi muokannut luola, Loka 15, 2004 0 : 40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
lm
-
Täytyy taas vastata itse itselleen:
Fotokioskilta löytyy pari erillistä tarjousta:
- 11-kokoiset kuvat samalla hinnalla kuin 10-kuvat. 11-koko ja 10-koko 0,20 e/kpl. Kampanjakoodi SYKSY11
- 10% alennus tilauksesta, jossa tilataan yli 50 valokuvaa digikuvista. Kampanjakoodi SYKSY10
- Tarjoukset voimassa 17.10.2004 asti, postikulut 1,95 euroa.
- Eri kampanjakoodeja ei voi yhdistellä yhdessä tilauksessa.
www.fotokioski.net lienee sama pulju kuin Kuvalinja lienee sama kuin Kuvaverkko. Ainakin kun itse olen Kuvalinjasta tilannut, on kuoressa voinut lukea Fk tai Kv, ja nyt myös spostin lähettäjänä oli Fk, vaikka en koskaan ole sitä kautta tilannut...
-Edit edelliseen: No nytpä kun tänään katsoin, niin Kuvalinjan sivuilla lukee, että palvelu siirtyy Fotokioski.netiin; hinnat, tuotteet ym pysyy samana.
Fotokioskilta löytyy pari erillistä tarjousta:
- 11-kokoiset kuvat samalla hinnalla kuin 10-kuvat. 11-koko ja 10-koko 0,20 e/kpl. Kampanjakoodi SYKSY11
- 10% alennus tilauksesta, jossa tilataan yli 50 valokuvaa digikuvista. Kampanjakoodi SYKSY10
- Tarjoukset voimassa 17.10.2004 asti, postikulut 1,95 euroa.
- Eri kampanjakoodeja ei voi yhdistellä yhdessä tilauksessa.
www.fotokioski.net lienee sama pulju kuin Kuvalinja lienee sama kuin Kuvaverkko. Ainakin kun itse olen Kuvalinjasta tilannut, on kuoressa voinut lukea Fk tai Kv, ja nyt myös spostin lähettäjänä oli Fk, vaikka en koskaan ole sitä kautta tilannut...
-Edit edelliseen: No nytpä kun tänään katsoin, niin Kuvalinjan sivuilla lukee, että palvelu siirtyy Fotokioski.netiin; hinnat, tuotteet ym pysyy samana.
lm
-
Fotonetti on lähettänyt asiakkailleen postia: nyt maksutapana käy myös luottokortti.
Huom!
Lisäksi käytettävissä on alennuskoodi, jolla saa 20x30 suurennokset nyt 30 päivän ajan samaan hintaan kuin Kuvalinja/Fotokioskista saa jatkuvasti, eli 0.99€ kpl.
- Muistathan, että Fotonetista saa nykyisin tuon koon myös kiiltävänä, jos sitä kaivannet.
Edit klo 9.31 : Heehehee. Tuli äskeisen postaukseni jälkeen vasta luettua Matin uutiset, ja siellähän tuo jo oli! :)
Huom!
Lisäksi käytettävissä on alennuskoodi, jolla saa 20x30 suurennokset nyt 30 päivän ajan samaan hintaan kuin Kuvalinja/Fotokioskista saa jatkuvasti, eli 0.99€ kpl.
- Muistathan, että Fotonetista saa nykyisin tuon koon myös kiiltävänä, jos sitä kaivannet.
Edit klo 9.31 : Heehehee. Tuli äskeisen postaukseni jälkeen vasta luettua Matin uutiset, ja siellähän tuo jo oli! :)
lm
-
Fotonetti lähetti asiakkailleen jälleen spostia: sivut uusittu ja
lisäksi (asiakaskohtainen?) koodi, jolla 11x15 kuva hintaan 0.20€ 30 päivän ajan.
Edelleen Fotonetilla on sama erikoinen tilanne: tuota 11-kokoa saa vain kapealla kuvasuhteella, eikä lainkaan 11X16,5cm koossa.
Fotokioskistahan tuon 11 koon saa myös 0.20€ hintaan yleisellä koodilla SYKSY11 vielä pari päivää, 17.10 asti.
Huom Sieltä on saatavissa myös isompi 11x16.5cm koko. Hinta on sama 0.20€.[/b]
lisäksi (asiakaskohtainen?) koodi, jolla 11x15 kuva hintaan 0.20€ 30 päivän ajan.
Edelleen Fotonetilla on sama erikoinen tilanne: tuota 11-kokoa saa vain kapealla kuvasuhteella, eikä lainkaan 11X16,5cm koossa.
Fotokioskistahan tuon 11 koon saa myös 0.20€ hintaan yleisellä koodilla SYKSY11 vielä pari päivää, 17.10 asti.
Huom Sieltä on saatavissa myös isompi 11x16.5cm koko. Hinta on sama 0.20€.[/b]
lm