Neck strap 1D:lle
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
No, muistaakseni vein sinulta 10D:n C-D:stä nenän edestä ;).jruots kirjoitti:Sori tare kun vein tuon ihan nokan edestä. Kohta pitää lähteä tuota noutamaan.tareone kirjoitti:"¤#%&!!!!!!jruots kirjoitti:Varasin tuon itselleni,
Soitin myös Optotekkiin:
"Ei ole enää, eikä tule olemaan, enkä tiedä löytyykö muualta Suomesta."
Tylyä, mutta totta.
Optotekissä on vielä yksi joku Video Strap jäljellä, joka on Pro Strappiä leveämpi.
Jruots! Jos viitsit, kysy voiko Optotek tilata Pro Strappejä lisää. Tosin myyjä puhelimessa mutisi, ettei voi, mutta kuitenkin...
-
- Viesti:
Niin teit ryökäle.tareone kirjoitti:No, muistaakseni vein sinulta 10D:n C-D:stä nenän edestä ;).jruots kirjoitti:Sori tare kun vein tuon ihan nokan edestä. Kohta pitää lähteä tuota noutamaan.tareone kirjoitti: "¤#%&!!!!!!
Soitin myös Optotekkiin:
"Ei ole enää, eikä tule olemaan, enkä tiedä löytyykö muualta Suomesta."
Tylyä, mutta totta.
Saatanhan tuota kysäistäkin käydessäni. Ilmottelen sitten illemmalla jos ne niitä suostuvat tilaamaan lisää.tareone kirjoitti:Optotekissä on vielä yksi joku Video Strap jäljellä, joka on Pro Strappiä leveämpi.
Jruots! Jos viitsit, kysy voiko Optotek tilata Pro Strappejä lisää. Tosin myyjä puhelimessa mutisi, ettei voi, mutta kuitenkin...
-
- Viesti:
-
- Viesti:
No niin, nyt on reissu heitetty ja hihna ostettu. Kyselin tuosta että tilaavatko noita lisää niin selitys oli, että he ostavat itse ne joltain maahantuojalta suoraan eivätkä itse tuo noita maahan. Lisää eivät ole noita tilaamassa.tareone kirjoitti:Ok. Kiitos!jruots kirjoitti: Ilmottelen sitten illemmalla jos ne niitä suostuvat tilaamaan lisää.
Oli siellä muitakin hihnoja mitkä kävisi samaan tarkoitukseen. Yksi vaihtoehto oli saman valmistajan videohihna. Hihna on muuten samanlainen, ainut ero taisi olla se, että miten kamera kiinnitetään hihnaan. Tuossa videohihnassa on samanlainen kiinnitys kuin 10D:n vakiohihnassa, mutta se hihna on leveämpi. Kokeiltiin sitä johonkin Nikonin filmijärkkäriin ja siihen se ainakin mahtui passelisti. Tuo kiinnityslenkki on vissiin kaikissa kameroissa leveydeltään aika samankokoinen eli tuo hihna saattaisi olla käypäinen. Siinä hihnassa lukee sitten video, mutta sen ei luulisi haittaavan menoa. Noita oli sitten sinisenä ja punaisena.
Myyjä oli vähän ihmeissään tästä yht'äkkisestä myynnin kasvusta. Selitin sitten, että oli täällä oli juttua että niiden liikkeestä löytyy näitä Optechin hihnoja.
-
- Viesti:
Kumma juttu, ettei raha kelpaa. Luulisi, että noita olisi jokunen kymmenen kappaletta kaupaksi mennyt. Kiitos kuitenkin vaivannäöstä!jruots kirjoitti:No niin, nyt on reissu heitetty ja hihna ostettu. Kyselin tuosta että tilaavatko noita lisää niin selitys oli, että he ostavat itse ne joltain maahantuojalta suoraan eivätkä itse tuo noita maahan.tareone kirjoitti:Ok. Kiitos!jruots kirjoitti: Ilmottelen sitten illemmalla jos ne niitä suostuvat tilaamaan lisää.
-
Onko iskeviä esimerkkejä lauseista mitä tulisi huudella?4x5 kirjoitti:...., mutta voishan sitä huudahdella kaupungilla liikkuessaan kameravalmistajan mainoslauseita ;-)
Olen pari vuotta käyttänyt Optecin hihnaa. Hihna on mukavin mitä olen tavannut. Aluksi hihnan pikakiinnitys arvelutti, mutta nyttemmin en luopuisi systeemistä. Heikkohermoisille millivilleille hihnasta ei kuitenkaan ole, sillä koskaan ei voi olla varma, milloin lukitus pettää ja kalusto karahtaa kanveesiin.
On kätevää kun neopreeni-osan saa irti, sillä useimmiten pitkä hihna on tiellä (mm. makrokuvauksessa). Samoin matkoilla, jos en halua itselle "I am a tourist too"-fiilistä, välttelen pitkää hihnaa. Pitkäkään putki ei herätä samanlaista huomiota käden jatkeena, kuin solmiona.
Kameraan jääneen kiinteän osan voi mitoittaa niin, että se toimii pystykuvausasennossa kämmentukena. Samoin huonoissa olosuhteissa esimerkiksi veneessä, kameran saa pikalukituksen avulla varmistettua kaiteen tms:n ympärille. Hyvä ostos.
”Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.”
-
- Viesti:
-
Elokuussa 2002, Kanadasta Vancouverista. Kameraliike sijaitsi West Broadwayllä, liikkeen nimeä en muista. Hihna oli halpa, sillä se maksoi 20 CAD + verot.tareone kirjoitti:Tämä alkaa kuulostaa jo vittuilulta ;). Mistäs kukkahattutäti hihnan osti?adele kirjoitti: Olen pari vuotta käyttänyt Optecin hihnaa. Hihna on mukavin mitä olen tavannut. Hyvä ostos.
”Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.”
-
- Viesti:
Täytyy käydä poistamassa ;).adele kirjoitti:Elokuussa 2002, Kanadasta Vancouverista. Kameraliike sijaitsi West Broadwayllä, liikkeen nimeä en muista. Hihna oli halpa, sillä se maksoi 20 CAD + verot.tareone kirjoitti:Tämä alkaa kuulostaa jo vittuilulta ;). Mistäs kukkahattutäti hihnan osti?adele kirjoitti: Olen pari vuotta käyttänyt Optecin hihnaa. Hihna on mukavin mitä olen tavannut. Hyvä ostos.
-
Näyttää Op/Tech olevan esillä Photokinassa. Taidankin ostaa useamman hihnan ja myydä kovalla hinnalla pois. ;-)tareone kirjoitti:Kumma juttu, ettei raha kelpaa. Luulisi, että noita olisi jokunen kymmenen kappaletta kaupaksi mennyt. Kiitos kuitenkin vaivannäöstä!jruots kirjoitti: No niin, nyt on reissu heitetty ja hihna ostettu. Kyselin tuosta että tilaavatko noita lisää niin selitys oli, että he ostavat itse ne joltain maahantuojalta suoraan eivätkä itse tuo noita maahan.
Jukka Vainikainen
-
- Viesti:
-
-
- Viesti: