Neck strap 1D:lle

Canon EOS R, 1D, 5D, Nikon Z7/Z6,D500/D5/D7200/D750/D810/Df/D610, Fuji S2/S3 Pro/XT-n, Olympus Pen-F, M10, M5, Pentax K D ja ist D-sarja, Sony A7/A9 jne.
harrin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja harrin »

Harmi! Mahtaa muuten kaveri ihmetellä, mistä moinen kysyntä ihan yht' äkkiä :)
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jruots
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jruots »

tareone kirjoitti:
jruots kirjoitti:Varasin tuon itselleni,
"¤#%&!!!!!!

Soitin myös Optotekkiin:

"Ei ole enää, eikä tule olemaan, enkä tiedä löytyykö muualta Suomesta."

Tylyä, mutta totta.
Sori tare kun vein tuon ihan nokan edestä. Kohta pitää lähteä tuota noutamaan.
tareone
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tareone »

jruots kirjoitti:
tareone kirjoitti:
jruots kirjoitti:Varasin tuon itselleni,
"¤#%&!!!!!!

Soitin myös Optotekkiin:

Tylyä, mutta totta.
No, muistaakseni vein sinulta 10D:n C-D:stä nenän edestä ;).

Optotekissä on vielä yksi joku Video Strap jäljellä, joka on Pro Strappiä leveämpi.

Jruots! Jos viitsit, kysy voiko Optotek tilata Pro Strappejä lisää. Tosin myyjä puhelimessa mutisi, ettei voi, mutta kuitenkin...
jruots
Viesti:

tareone kirjoitti:
jruots kirjoitti:
tareone kirjoitti: "¤#%&!!!!!!

Soitin myös Optotekkiin:

Tylyä, mutta totta.
No, muistaakseni vein sinulta 10D:n C-D:stä nenän edestä ;).
Niin teit ryökäle.
tareone kirjoitti:Optotekissä on vielä yksi joku Video Strap jäljellä, joka on Pro Strappiä leveämpi.

Jruots! Jos viitsit, kysy voiko Optotek tilata Pro Strappejä lisää. Tosin myyjä puhelimessa mutisi, ettei voi, mutta kuitenkin...
Saatanhan tuota kysäistäkin käydessäni. Ilmottelen sitten illemmalla jos ne niitä suostuvat tilaamaan lisää.
tareone
Viesti:

jruots kirjoitti: Ilmottelen sitten illemmalla jos ne niitä suostuvat tilaamaan lisää.
Ok. Kiitos!
jruots
Viesti:

tareone kirjoitti:
jruots kirjoitti: Ilmottelen sitten illemmalla jos ne niitä suostuvat tilaamaan lisää.
Ok. Kiitos!
No niin, nyt on reissu heitetty ja hihna ostettu. Kyselin tuosta että tilaavatko noita lisää niin selitys oli, että he ostavat itse ne joltain maahantuojalta suoraan eivätkä itse tuo noita maahan. Lisää eivät ole noita tilaamassa.

Oli siellä muitakin hihnoja mitkä kävisi samaan tarkoitukseen. Yksi vaihtoehto oli saman valmistajan videohihna. Hihna on muuten samanlainen, ainut ero taisi olla se, että miten kamera kiinnitetään hihnaan. Tuossa videohihnassa on samanlainen kiinnitys kuin 10D:n vakiohihnassa, mutta se hihna on leveämpi. Kokeiltiin sitä johonkin Nikonin filmijärkkäriin ja siihen se ainakin mahtui passelisti. Tuo kiinnityslenkki on vissiin kaikissa kameroissa leveydeltään aika samankokoinen eli tuo hihna saattaisi olla käypäinen. Siinä hihnassa lukee sitten video, mutta sen ei luulisi haittaavan menoa. Noita oli sitten sinisenä ja punaisena.

Myyjä oli vähän ihmeissään tästä yht'äkkisestä myynnin kasvusta. Selitin sitten, että oli täällä oli juttua että niiden liikkeestä löytyy näitä Optechin hihnoja.
tareone
Viesti:

jruots kirjoitti:
tareone kirjoitti:
Ok. Kiitos!
No niin, nyt on reissu heitetty ja hihna ostettu. Kyselin tuosta että tilaavatko noita lisää niin selitys oli, että he ostavat itse ne joltain maahantuojalta suoraan eivätkä itse tuo noita maahan.
Kumma juttu, ettei raha kelpaa. Luulisi, että noita olisi jokunen kymmenen kappaletta kaupaksi mennyt. Kiitos kuitenkin vaivannäöstä!
adele

Viesti Kirjoittaja adele »

4x5 kirjoitti:...., mutta voishan sitä huudahdella kaupungilla liikkuessaan kameravalmistajan mainoslauseita ;-)
Onko iskeviä esimerkkejä lauseista mitä tulisi huudella?

Olen pari vuotta käyttänyt Optecin hihnaa. Hihna on mukavin mitä olen tavannut. Aluksi hihnan pikakiinnitys arvelutti, mutta nyttemmin en luopuisi systeemistä. Heikkohermoisille millivilleille hihnasta ei kuitenkaan ole, sillä koskaan ei voi olla varma, milloin lukitus pettää ja kalusto karahtaa kanveesiin.

On kätevää kun neopreeni-osan saa irti, sillä useimmiten pitkä hihna on tiellä (mm. makrokuvauksessa). Samoin matkoilla, jos en halua itselle "I am a tourist too"-fiilistä, välttelen pitkää hihnaa. Pitkäkään putki ei herätä samanlaista huomiota käden jatkeena, kuin solmiona.

Kameraan jääneen kiinteän osan voi mitoittaa niin, että se toimii pystykuvausasennossa kämmentukena. Samoin huonoissa olosuhteissa esimerkiksi veneessä, kameran saa pikalukituksen avulla varmistettua kaiteen tms:n ympärille. Hyvä ostos.
”Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.”
tareone
Viesti:

adele kirjoitti: Olen pari vuotta käyttänyt Optecin hihnaa. Hihna on mukavin mitä olen tavannut. Hyvä ostos.
Tämä alkaa kuulostaa jo vittuilulta ;). Mistäs kukkahattutäti hihnan osti?
adele

Viesti Kirjoittaja adele »

tareone kirjoitti:
adele kirjoitti: Olen pari vuotta käyttänyt Optecin hihnaa. Hihna on mukavin mitä olen tavannut. Hyvä ostos.
Elokuussa 2002, Kanadasta Vancouverista. Kameraliike sijaitsi West Broadwayllä, liikkeen nimeä en muista. Hihna oli halpa, sillä se maksoi 20 CAD + verot.
”Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.”
tareone
Viesti:

adele kirjoitti:
tareone kirjoitti:
Elokuussa 2002, Kanadasta Vancouverista. Kameraliike sijaitsi West Broadwayllä, liikkeen nimeä en muista. Hihna oli halpa, sillä se maksoi 20 CAD + verot.
Täytyy käydä poistamassa ;).
HelloMan

Viesti Kirjoittaja HelloMan »

tareone kirjoitti:
jruots kirjoitti: No niin, nyt on reissu heitetty ja hihna ostettu. Kyselin tuosta että tilaavatko noita lisää niin selitys oli, että he ostavat itse ne joltain maahantuojalta suoraan eivätkä itse tuo noita maahan.
Kumma juttu, ettei raha kelpaa. Luulisi, että noita olisi jokunen kymmenen kappaletta kaupaksi mennyt. Kiitos kuitenkin vaivannäöstä!
Näyttää Op/Tech olevan esillä Photokinassa. Taidankin ostaa useamman hihnan ja myydä kovalla hinnalla pois. ;-)
Jukka Vainikainen
OsLe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja OsLe »

Hmm... Meneeköhän v**tuilun puolelle.
Ostin tänään tuon Op/tech:in hihnan Kampin Foto-Ykkösestä.
Löytyi 1kpl sekin hieman nuhruinen (ehkä käytetty?), mutta maksoi kokonaiset 5 eemeliä!!!!
Väri oli tyylikkään musta ;-)
HelloMan

Viesti Kirjoittaja HelloMan »

OsLe kirjoitti:Hmm... Meneeköhän v**tuilun puolelle.
Ei suinkaa ollut tarkoitus pottuilla. Ihan oikeasti ajattelin ostaa usemman hihnan ja myydä ne pois täällä kotomaassa. Tosin ei millään kirskuri hinnalla.
Noita on nimittäin jo kyselty muutenkin.
Jukka Vainikainen
OsLe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja OsLe »

Väärin ymmärrys HelloMan!!!
Eikäkö tarkoitin tuolla haistattelulla itseäni. Siis ilmoittaa että oli yks jonka ostin itse pois...

Tuo ihmeessä niitä hihnoja. Olen aivan varma että ne tulee tarpeeseen.
Voisin tilata itsekkin yhden varalle....
;-D
Vastaa Viestiin