Rustinki kirjoitti:
Elä ny kuitenkaa välttiä pellolle jätä ;)
Heh..Se on naapurin :D
Oikeestaan mullekin tuli vähän sellanen fiilis tosta kropatusta että siitä vaan puuttu teksti "Kverneland" ja se sijaitsis Koneviestin nettisivun bannerissa ;)
Ylempi, poista se alempi! Mustavalkoisena muut, aura väreissä, kokeile( saa siitä alkuperäisestä rajata vähän taivaastakin, ja se puunjämä vasemmalta pois...) , Higg
higgins kirjoitti:Ylempi, poista se alempi! Mustavalkoisena muut, aura väreissä, kokeile( saa siitä alkuperäisestä rajata vähän taivaastakin, ja se puunjämä vasemmalta pois...) , Higg
Joo toi ajatus kävi kyllä alunperin mutta jätin sen tekemättä kun se tehty työ on toi kynnöspelto ja valmistumisesta kielii vältin edestä puuttuva traktori.
Siis toivomuksesta sen kuitenkin toteutin. Jotenkin mun mielestä toi ajatus kuiteski katoaa ja aurasta tulee se huomiospotti.
No tavallaan kiva kuiteski ja tässä siis näytille.
Pistä vähemmän färiä auraan. Harmaampina juuri sillai, että tulee just ja just esille ikäänkuin olisi niitä wanhanajan väritettyjä valokuvia. Tuli aika nätin näköistä kun vedin vihreen ja punasen alas ja jätin ton teräksen kiillon.
Viimeksi muokannut bobotti, Loka 10, 2009 23 : 44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
JarzaS kirjoitti:
Siis toivomuksesta sen kuitenkin toteutin. Jotenkin mun mielestä toi ajatus kuiteski katoaa ja aurasta tulee se huomiospotti.
No tavallaan kiva kuiteski ja tässä siis näytille.
bobotti kirjoitti:Pistä vähemmän färiä auraan. Harmaampina juuri sillai, että tulee just ja just esille ikäänkuin olisi niitä wanhanajan väritettyjä valokuvia.
No prkl... oot oikeessa ja just säädin toisin päin :(
Korjaan
bobotti kirjoitti:Pistä vähemmän färiä auraan. Harmaampina juuri sillai, että tulee just ja just esille ikäänkuin olisi niitä wanhanajan väritettyjä valokuvia.
No prkl... oot oikeessa ja just säädin toisin päin :(
Korjaan