Canon SmartBase MPC190 -monitoimilaite
-
Canon SmartBase MPC190 -monitoimilaite
hobbyssa 99 euroa, kotikäyttöön, mitä kokemuksia on?
-
Re: Canon SmartBase MPC190 -monitoimilaite
En osaa tuosta MPC190:sta suoraan sanoa, mutta itsellä on sen "isoveli" MPC360 käytössä ja tyytyväinen olen. Photopaperille tulostaessa jälki on mainio. Lisäksi suurimpana hyötypuolena Canonissa on halvimmat musteet (www.inkclub.com, suosittelen).meme kirjoitti:hobbyssa 99 euroa, kotikäyttöön, mitä kokemuksia on?
www.markopolojarvi.com - valotettua elämää (kunhan ensin valmistuu)
-
Niitä Inkclubin omia olen käyttänyt. Kestävyydestä en tiedä kun oma on vasta muutaman kuukauden vanha, mutta harvemmin tuon kokoista laitetta tulee ympäri seiniä viskottua ;)meme kirjoitti:Jep. Minäkin kävin kattomassa heti inkclubista minkä hintaiseksi musteet tulee. Oletko käyttänyt "korvaavia" vai vaan Canonin omia? Taidan tilata tuon laitteen, harrastelijalle vissiin ihan riittävä, miten kestäviä nuo Canonit sitten on?
Sellainen vinkki vielä, että ei kannata niitä HP:n photopapereita ostaa mitä näkee Anttilassa tarjouksessa. Jostain syystä eivät oikein pelitä Canonin tulostuspään kanssa yhteen ja tulos on melkeimpä huonompi kuin normaalille paperille tulostettaessa..
-
"Kannattaa nostaa joka nurkasta yhtä aikaa. "
Siis rikkoontuvatko helposti? Olen sitäpaitsi pähkäillyt miten suojaan sen kun kissa tykkäisi makoilla laitteiden päällä... kissa ei lähde talosta :) mutta ne skannerin kannet ei varmaan tykkää hyvää jatkuvasta painosta.
Täytyy muistaa etten osta HP:n paperia. Ootteko kukaan tehneet niitä siirtokuvajuttuja, vaikka T-paitaan? Mitä siirtopaperia kannattais ostaa?
Siis rikkoontuvatko helposti? Olen sitäpaitsi pähkäillyt miten suojaan sen kun kissa tykkäisi makoilla laitteiden päällä... kissa ei lähde talosta :) mutta ne skannerin kannet ei varmaan tykkää hyvää jatkuvasta painosta.
Täytyy muistaa etten osta HP:n paperia. Ootteko kukaan tehneet niitä siirtokuvajuttuja, vaikka T-paitaan? Mitä siirtopaperia kannattais ostaa?
-
No varmasti hajoaa jos käyt sitä roikottamaan jostain kannesta. Yleensä on ollut tapana nostaa kaikista kulmista jos on tarpeen liikutella. Pistä siihen kaksi puoleista teippiä päälle tai liimaa piikkejä, ei kissa makaa toista kertaa. Yksi vaihtoehto on tietysti nakata kissa "vahingossa" parvekkeelta.meme kirjoitti:Siis rikkoontuvatko helposti? Olen sitäpaitsi pähkäillyt miten suojaan sen kun kissa tykkäisi makoilla laitteiden päällä... kissa ei lähde talosta :) mutta ne skannerin kannet ei varmaan tykkää hyvää jatkuvasta painosta.