Kommentoikaa toki!
Tämä on vain minun mielipide, en löydä mitään mistä edes ottaisin kiinni.iffe kirjoitti:Perustelujen kanssa uskotaan. ;)jari siren kirjoitti:Ei ole oikein onnistunut miltään osin.
Hyvä Olli, jos jättäisit selaisen analysoinin toisille mikä menee yli hilsee (viitaukset minun hakemisiin) ja keskityisit vahvaan alueeseesi eli manuaalien tulkitsemiseen?olli R kirjoitti:Vähän itsenikin yllättäen, pidän tästä sarjasta.
Viimeinen kuva on yksinään jotenkin kiusallinen, epämuodostunut, terävin kohta jossain kuvan ulkopuolella, kauluksen muodostamia möykkyjä.
Mutta sarjana tämä on jonkinlainen reportaasi, eri kuvakulmia, keskimmäisen kuvan pilkkimisen "liike", ja sitten siirtyminen johonkin unimaisuuteen. Ja ensimmäinen kuva alustaa tarinan väsyneeellä ilmeellään. Tuollaista Jari kaipasi vielä pari viikkoa sitten, kuvaan jotain sellaista, joka kuvaa abstraktin asian. Ei siihen tarvita mitään keskenjäänyttä kuvankäsittelyä. Ja kuvat ovat todellisen tuntuisia, eivät lavastetun oloisia.
Olisin voinut vielä kokeilla sitä unimaailman surrealistisuutta vaikka värimaailman muuntamisella kuvasta toiseen.
Pidän myös tiukasta rajauksesta, jonka ansiosta ei tarvita mitään nykytaiteenomaista suurta vedostusta, vaan kuvat toimivat pieninäkin.
Mukava triptyykki, laittaisin seinälle.
(Moderaattori) Hyvä Jari, olen vuosien mittaan pyytänyt hillitsemään muiden arvostelua, et ole siitä välittänyt muutamaa viikkoa pitempään. Tässä vielä yhden kerran yritän, jätä muiden henkilöön puuttuminen ihan kerrasta.jari siren kirjoitti:Hyvä Olli, jos jättäisit selaisen analysoinin toisille mikä menee yli hilsee (viitaukset minun hakemisiin) ja keskityisit vahvaan alueeseesi eli manuaalien tulkitsemiseen?olli R kirjoitti:Vähän itsenikin yllättäen, pidän tästä sarjasta.
Viimeinen kuva on yksinään jotenkin kiusallinen, epämuodostunut, terävin kohta jossain kuvan ulkopuolella, kauluksen muodostamia möykkyjä.
Mutta sarjana tämä on jonkinlainen reportaasi, eri kuvakulmia, keskimmäisen kuvan pilkkimisen "liike", ja sitten siirtyminen johonkin unimaisuuteen. Ja ensimmäinen kuva alustaa tarinan väsyneeellä ilmeellään. Tuollaista Jari kaipasi vielä pari viikkoa sitten, kuvaan jotain sellaista, joka kuvaa abstraktin asian. Ei siihen tarvita mitään keskenjäänyttä kuvankäsittelyä. Ja kuvat ovat todellisen tuntuisia, eivät lavastetun oloisia.
Olisin voinut vielä kokeilla sitä unimaailman surrealistisuutta vaikka värimaailman muuntamisella kuvasta toiseen.
Pidän myös tiukasta rajauksesta, jonka ansiosta ei tarvita mitään nykytaiteenomaista suurta vedostusta, vaan kuvat toimivat pieninäkin.
Mukava triptyykki, laittaisin seinälle.
Minusta tämä on paskapuhetta.jari siren kirjoitti:Ei ole oikein onnistunut miltään osin.