Kuvausta Suomenlinnassa su 4.4.
-
- Viesti:
Ilman neilikkaa mukana
Hyvä Idea!
Toivottavasti nuo sääennusteet pitävät paikkansa niin saadaan mukava alkukevään ulkoilupäivä!
Ranskasta tilatut lumikengät tulevat vasta ensi viikolla, jos sitä lunta enään sitten täällä etelässä onkaan - OK voihan niillä kuitenkin tallustella tuolla seuraavalla kuvauskokoontumisreissulla vaikka siellä Torronsuolla, joten sitä voi ihan hyvin pitkästä aikaa tulla mukaan ulkoilemaan ja kuvailemaan Suomenlinnan maisemia :-)
Ja näyttää tuo vaimokin innostuneen, tosin pelkää että siellä "poikaporukassa" taas innostutaan puhumaan ja vertailemaan putkien pituuksia ja kameroiden pikseleitä ;-)
Ja jos jollain mukaan tulevalla on halua saada edullisesti kennonputsausvälineitä käteen toimitettuina, niin hain juuri postista Saksasta tilatut Pec Padit ja Eclipse-putsausaineet.
Tilasin samalla kolme satsia ja voin myydä kaksi pois.
Siis yksi satsi Pec Pad lint free wipes 100 kpl:n paketti + Eclipse Cleaning fluid yhteishintaan 25 eur.
Toivottavasti nuo sääennusteet pitävät paikkansa niin saadaan mukava alkukevään ulkoilupäivä!
Ranskasta tilatut lumikengät tulevat vasta ensi viikolla, jos sitä lunta enään sitten täällä etelässä onkaan - OK voihan niillä kuitenkin tallustella tuolla seuraavalla kuvauskokoontumisreissulla vaikka siellä Torronsuolla, joten sitä voi ihan hyvin pitkästä aikaa tulla mukaan ulkoilemaan ja kuvailemaan Suomenlinnan maisemia :-)
Ja näyttää tuo vaimokin innostuneen, tosin pelkää että siellä "poikaporukassa" taas innostutaan puhumaan ja vertailemaan putkien pituuksia ja kameroiden pikseleitä ;-)
Ja jos jollain mukaan tulevalla on halua saada edullisesti kennonputsausvälineitä käteen toimitettuina, niin hain juuri postista Saksasta tilatut Pec Padit ja Eclipse-putsausaineet.
Tilasin samalla kolme satsia ja voin myydä kaksi pois.
Siis yksi satsi Pec Pad lint free wipes 100 kpl:n paketti + Eclipse Cleaning fluid yhteishintaan 25 eur.
_____________ Harri ______________
• ihminen on osa luontoa - ei tekniikkaa •
• ihminen on osa luontoa - ei tekniikkaa •
-
Just joo, tuota minä juuri aloin pelätäkin, kun jo ajattelin johonkin vastaavaan mukaan mennä... olen sen verran yksityisyyttä rakastava tyyppi, että eilenkin kieltäydyin kohteliaasti erään lehden "katuhaastattelusta", kun sattumalta mukaan pyysivät...paulas kirjoitti:Niin, ottaakaahan sitten kuvia, myös toisistanne ja laittakaa näytille tänne foorumille lohduksi meille, jotka jäämme "rannalle ruikuttamaan"!
meikäläisen naama jonnekin nettiin lupaa pyytämättä... eiei, saa sitten jäädä se suokin käymättä :=o
lm
-
Ei ollut tarkoitus säikytellä ketään. Jokainen saa tietenkin säilyttää yksityisyytensä, jos haluaa.luola kirjoitti:Just joo, tuota minä juuri aloin pelätäkin, kun jo ajattelin johonkin vastaavaan mukaan mennä... olen sen verran yksityisyyttä rakastava tyyppi, että eilenkin kieltäydyin kohteliaasti erään lehden "katuhaastattelusta", kun sattumalta mukaan pyysivät...
meikäläisen naama jonnekin nettiin lupaa pyytämättä... eiei, saa sitten jäädä se suokin käymättä :=o
-
- Viesti:
Ja potuiksi meni
Iski duuni nakki... melkein pääsi testaamaan uutta lasia suomenlinnaan, mutta onneksi tuli työt häiritsemään vapaa-aikaa :)
"Olen kuvannut eri kameroilla ihan itse"
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
-
- Site Admin
- Viesti:
Vaikka ilma vaikuttaa lämpimältä, niin Suomenlinnassa on aina kylmempää kuin muualla. Ilman päähinettä ja kunnon hanskoja tulee nopeasti vilu. Yhdellä kertaa ei ehdi kaikkea kuvata. Välttämättä ei kannata kuvata isoja näkymiä, pieniin yksityiskohtiin kannattaa keskittyä. Siwa-kauppakin on sunnuntaina auki klo 12 - 21.
Toivotan teille kaikille huomenna kuvaamaan meneville antoisaa kuvausmatkaa!
Toivotan teille kaikille huomenna kuvaamaan meneville antoisaa kuvausmatkaa!
-
Kiitoksia kaikille, jotka olitte paikalla ja erityisesti idean isälle Ollille! Oli mukava tutustua uusiin ihmisiin ja erityisesti saman harrastuksen parissa painiviin.
Minulla on vaimoni kanssa jo pitkään ollut mietinnässä kunnollisen digikameran hankinta ja tästä miitingistä saimme paljon virikkeitä ja näimme ensi kertaa digijärkkäreitä toiminnassa ja päästii vähän kokeilemaankin. Ainakin meille retki oli siis todella antoisa ja porukka oli mukavaa..
Ei kun uutta suunnitelemaan sitten :)
Kai & Liya
Minulla on vaimoni kanssa jo pitkään ollut mietinnässä kunnollisen digikameran hankinta ja tästä miitingistä saimme paljon virikkeitä ja näimme ensi kertaa digijärkkäreitä toiminnassa ja päästii vähän kokeilemaankin. Ainakin meille retki oli siis todella antoisa ja porukka oli mukavaa..
Ei kun uutta suunnitelemaan sitten :)
Kai & Liya