Zip!
Olen törmännyt ikävään ongelmaan. Kamera hävittää muistikorteilta kuvat. Tätä ei tapahdu joka kerta mutta 3 kuukauden sisään jo kaksi kertaa, eli kaksi kertaa liian monta. Mitään järkevää syytä en ole saanut pieneen päähäni. Ja kuten edellä mainitsin se hävittää kuvat molemmilta korteilta eli CF:ltä ja memory stickiltä. Kuvatessani olen poistanut ja katsellut otoksiani mutta kun olen koneelleni niitä alkanut siirtämään ei olekkaan korteilla ollut mitään. Olen irroittanut kameran koneesta ja todennut saman ikävän ilmiön olevan totta myös kameran kautta.
Ostin uuden memory stickin, mutta uskoisin ongelman olevan kamerassa. Eli, eli.. onkohan jollakin sattumoisin ollut samanlaista ongelmaa?
Nim. Takuulappua haeskeleva
DSC-R1 ongelma...
-
aika erikoinen ongelma kyllä. Kannattaa kokeilla resetoida kamera josko se auttais, eli muistikortti luukun alta esim. kynän kärjellä painaa sitä reset nappulaa. Sen pitäisi palauttaa kamera default-asetuksiin. Aikoinaan F828 mallissa kun kennolle ilmesty kuuma pixeli niin reset auttoi sen poistossa..:)
-
-
Minusta kyllä pitäs monenkin vuoden kuluttua jos ton sortin vika on kyseessä ja voin sanoa ketuttaa kuten myös hieman mallin pikainen poistuminen historian paras pokkari makuuni siis mua ei haittaa koko mutta syväterävyyden hallinnan laajuus,jne tekee herkun tuosta.Genin kirjoitti:Ajattelin suosiolla lähettää kameran takaisin. Resetointi saattaa auttaa ja en haluaisi ottaa sitä riskiä. Tuli menetettyä yhdet hääkuvat ja kuvia Kroatiasta.. Kyllähän sen pitäisi mennä helposti valmistajan vastuun piikkiin kun oireet ovat niin selkeät.