Fuji finepix S 304-suomenkieliset käyttöohjeet ?

Casio-digit, Fuji-digit (ei-järjestelmädigejä)
paivi78

Fuji finepix S 304-suomenkieliset käyttöohjeet ?

Viesti Kirjoittaja paivi78 »

Työkaverini osti Fuji finepix S 304 digikameran tällä viikolla.
Kameran mukana tuli vain englanninkielinen käyttöohje. Tietääkö kukaan olisiko hänen mahdollista saada mistään ohjetta suomeksi ?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Klik

Viesti Kirjoittaja Klik »

www.fuji.fi osoitteesta löytyy puhelin suomen Fujille, mutta kallis se voi siellä olla? Itse ostin hiljattain A303:n manuaalit ja ne maksoi 50eur+ postiennakko.
paivi78

Viesti Kirjoittaja paivi78 »

Jep. Sain Fujilta vastauksen että käyttöohjeen saa postiennakolla hintaan 30 EUR + postikulut.
Klik

Viesti Kirjoittaja Klik »

Taitavat vedellä Fujilla hatustaan noita manuaalien hintoja? Vai vaikuttaisikohan kameran ostopaikka manuskan hintaan? Omani A303 ostettiin Inglesistä:) Sen manuskan ohv oli kuulemma 80eur+p.enn.
nieppi

Viesti Kirjoittaja nieppi »

Joo mulle sanottiin että s602Z suomenkieliset manuaalit maksaa 45 euroo postiennakolla
keppana

suomenkielisten manuaalien hinta

Viesti Kirjoittaja keppana »

nieppi kirjoitti:Joo mulle sanottiin että s602Z suomenkieliset manuaalit maksaa 45 euroo postiennakolla
Hyvä että Fujikin on hinnoitellut ohjeiden hinnat nykyään kohtuullisemmin. Viime kesänä hinta S602 manuskalle olisi ollut yli tuplat. En tilannut silloin. Nykyään ei kyllä ole tarvettakaan enää suomenkielisille ohjeille... loppujen lopuksi englanninkielisilläkin pärjää vallan mainiosti, jos viitsii etsiä muutamat "avainsanat" sanakirjasta.
Vastaa Viestiin