D2H vaiko D200

Nikon-digit, Sony-digit (ei-järjestelmädigejä)
zimii

D2H vaiko D200

Viesti Kirjoittaja zimii »

Että joo...Tosiaan rungon päivittäminen olisi harkinnassa ja eteen pompsahti seuraavat vaihtoehdot, käytetty D2H ja uusi D200. Tähän asti olen kuvaillut D1H:lla menemään ja ne vähäiset 3MPix ovat kyllä itselleni aika hyvin riittäneet, eli ei ole tarttenu suurempia teetellä tai rajailla.

D2H:n saisi todennäköisesti n.puoli tuhatta euroa halvemmalla, ehkä ;) Kummassakin löytyy läjä hyviä ja huonoja puolia, huonoja kuitenkin vähemmän, onneksi.

Auttakaa kummastelijaa...kiitos.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Hannu KH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannu KH »

Itte ostaisin D 200:n. Jos listalla olisi käytetty D2X niin sitten olis enempi ongelmaa valinnassa.
kostaja!

Viesti Kirjoittaja kostaja! »

ääni D200:selle
anttin

Viesti Kirjoittaja anttin »

Odota vähän sen D200 :n kanssa

Kävin menneellä viikolla yhdessä liikkessä ja sielä oli just käynyt Nikonin edustaja, joka oli vihjassut, että D200 :lle tulee kohta tarjoushinta.

tarkempaa en kysellyt, kun olin kiinnostunut toisesta kamerasta.
cedricfan

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

Ehdottomasti S5pro. Saakin laittaa D200sen aleen kun Fuji on tulossa, ei niitä osta kukaan sen jälkeen!
tristran

Viesti Kirjoittaja tristran »

anttin kirjoitti:Odota vähän sen D200 :n kanssa

Kävin menneellä viikolla yhdessä liikkessä ja sielä oli just käynyt Nikonin edustaja, joka oli vihjassut, että D200 :lle tulee kohta tarjoushinta.

tarkempaa en kysellyt, kun olin kiinnostunut toisesta kamerasta.
Jep, ensikuussa ilmeisesti on muitakin kovia tarjouksia. Harmittavasti ei viitsi tornihuhuja levitellä. Kannattaa odotella rauhassa ja katsoa mitä ne tulee olemaan käytännössä.

Niin ääni D200, tosin aika mustahevonen voi olla tuo fujitsun vehje.
Vastaa Viestiin