Uusi v2.0.11 firmware 10D-mallille

Canon EOS R, 1D, 5D, Nikon Z7/Z6,D500/D5/D7200/D750/D810/Df/D610, Fuji S2/S3 Pro/XT-n, Olympus Pen-F, M10, M5, Pentax K D ja ist D-sarja, Sony A7/A9 jne.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
martti65
Viesti:

Re: Uusi v2.0.11 firmware 10D-mallille

Viesti Kirjoittaja martti65 »

Tällainen pikkuviilaus versionumerosta v2.0.1 firmware 10D-mallille ei v2.0.11
Piipuli

Viesti Kirjoittaja Piipuli »

Mistä sen kameran firmware version saa katsottua?
SPK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SPK »

Menu => ja rullailet "all the way down"...

Viimeisenä menussa on mainittuna kameran firmware
======================
picho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja picho »

Mihin ruutuun tuo värilämpötilan tieto siis palautui? Olen tässä yrittänyt katsella, mutta ainut paikka josta sen löydän on kameran info-ruutu (ei siis kuvan info-ruutu).

Eli onko tuo kohta siis nyt palautunut? (kun en älynnyt katsoa ennen päivitystä tuota, mistä ruudusta se puuttui).
Paul aka Picho
Kuvagalleriani
Toivonen

Viesti Kirjoittaja Toivonen »

picho kirjoitti:Mihin ruutuun tuo värilämpötilan tieto siis palautui? Olen tässä yrittänyt katsella, mutta ainut paikka josta sen löydän on kameran info-ruutu (ei siis kuvan info-ruutu).

Eli onko tuo kohta siis nyt palautunut? (kun en älynnyt katsoa ennen päivitystä tuota, mistä ruudusta se puuttui).
Kyllä, juuri näin.

Kuka tietää, ehkä päivitys korjasi muutakin.
Itse softia toimittavana henkilönä tiedän että niitä ohjelmavirheitä joita uusi softa korjaa, mutta mistä ei vielä ole valitettu, ei edes mainita. Eihän laite/ohjelmisto-valmistaja halua kertoa että meidän laitteessamme on korjattu nyt jo 500 vikaa. Huonoa mainosta. Pari kolme korjausta taas antaa kuvan että valmistaja tuntee vastuunsa.
Tomi Toivonen
Vastaa Viestiin