Kesätyttöjä....
-
- Viesti:
Siellä on ihan hyviä joukossa, lopetaakaa jo tuo turha kettuilu.
http://jarisiren.1g.fi/kuvat/
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
-
- Viesti:
Heh heh muistatko kun kerran kirjoitin negatiivisen kommentin kuviisi joista en oikeasti pitänyt!Exe kirjoitti:*Siren mode activated*teze kirjoitti:Muuten ihan vaan vinkiksi - tuollaisella ihan paskalla määrä voittoisella kuvalla olen saanut provisioita eri kuvatoimistoista viimeisen vuoden aikana yli 30.000 euroa. Revi siitä.
Tein sen osittain testinä mitä herra rääväsuu pitää jos omia kuvia komentoidaa ikävästi:D
Ja kyllä alkoi hirveä itkeminen ja huvittavinta oli se että uskottelit itsellesi että en muka oikeasti voi olla pitämättä kuvistasi, vaan että kyseessä on kosto:D
No jos en pidä kuvasta niin en kirjoita siihen mitään, tältä nuorelta vesselitä on tullut montakin kuvaa jotka voisi halutessaa haukkua, mutta mitä minä siitä saisin?
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
Dämn. Ylivoimainen nokkeluutesi tais jyrätä mut. Tarkasta nyt kuitenkin faktat ennen kuin väität, kai se threadi viellä haulla löytyy.jari siren kirjoitti:Heh heh muistatko kun kerran kirjoitin negatiivisen kommentin kuviisi joista en oikeasti pitänyt!Exe kirjoitti:*Siren mode activated*teze kirjoitti:Muuten ihan vaan vinkiksi - tuollaisella ihan paskalla määrä voittoisella kuvalla olen saanut provisioita eri kuvatoimistoista viimeisen vuoden aikana yli 30.000 euroa. Revi siitä.
Tein sen osittain testinä mitä herra rääväsuu pitää jos omia kuvia komentoidaa ikävästi:D
Ja kyllä alkoi hirveä itkeminen ja huvittavinta oli se että uskottelit itsellesi että en muka oikeasti voi olla pitämättä kuvistasi, vaan että kyseessä on kosto:D
No jos en pidä kuvasta niin en kirjoita siihen mitään, tältä nuorelta vesselitä on tullut montakin kuvaa jotka voisi halutessaa haukkua, mutta mitä minä siitä saisin?
Mut Jartsa, kuten varmaan lainauksesta huomaat, nyt ei puhuttu kuvasta (ei sinun), sen haukkumisesta (ei sinun/minun) tai mistään muustakaan kuvaukseen (edes sinun/minun) liittyvästä ;)
Rautalangasta nyt varmuuden vuoks: Spegen ja sun lisäks foorumilta paljastuu pikkuhiljaa muitakin monimiljonäärejä ;)
"Tehny paljon väärin, mut ei mitään omatunnol."
-
- Viesti:
Antaa olla, en jatkossa tule puutumaan sinun sanomiseen.
Oikeasti hävetää kinastella tuolaisen lähes 30 vuotta nuoremman pojan kanssa.
Minulla on sinua pari vuotta nuorempi poika.
Oikeasti hävetää kinastella tuolaisen lähes 30 vuotta nuoremman pojan kanssa.
Minulla on sinua pari vuotta nuorempi poika.
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
Mitä sinun sitten pitäisi saada?jari siren kirjoitti:
Jospa se nuori vesseli (tai vanha kalkkis) onkin kiitollinen perustelluista haukkumisista ja ottaa järjen käteen ja yrittää oppia jotain. Ei kaikki vedä herneitä nenäänsä, jos ei heti hymistellä. Miksi yleensä laittaa kuvia esille ja vielä pyytää kommentteja, jos ei ole valmis niitä vastaanottamaan?
En minä saksankielen opettajaani pannut turpaan, enkä hautautunut sängynpohjalle itkemään, vaikka haukkuja sain viimeistään koenumeroitten muodossa. Yritinpähän ottaa opiksi, huonolla tuloksella tosin. Saksan kielellä en ole sitten koskaan elantoani saanutkaan.
Kapa
P.S.
Omiin kuviini kohdistuvaa (negatiivista) kritiikkiä olen saanut paljonkin, ja jos se on ollut perusteltua, niin olen ottanut sen mielihyvin vastaan. Joskus se on johtanut jopa erittäin hedelmälliseen dialogiin.
Tuota negatiivista palautetta on kyllä ollut monenlaista, kuten myös positiivistakin. Täältäkin löytyy hyviä (?) esimerkkejä tuosta negatiivisesta.
-
- Viesti:
Linkki ketjuu jossa on sopivampaa jatkaa keskustelua!kapama-7 kirjoitti:Mitä sinun sitten pitäisi saada?jari siren kirjoitti:
Jospa se nuori vesseli (tai vanha kalkkis) onkin kiitollinen perustelluista haukkumisista ja ottaa järjen käteen ja yrittää oppia jotain. Ei kaikki vedä herneitä nenäänsä, jos ei heti hymistellä. Miksi yleensä laittaa kuvia esille ja vielä pyytää kommentteja, jos ei ole valmis niitä vastaanottamaan?
En minä saksankielen opettajaani pannut turpaan, enkä hautautunut sängynpohjalle itkemään, vaikka haukkuja sain viimeistään koenumeroitten muodossa. Yritinpähän ottaa opiksi, huonolla tuloksella tosin. Saksan kielellä en ole sitten koskaan elantoani saanutkaan.
Kapa
P.S.
Omiin kuviini kohdistuvaa (negatiivista) kritiikkiä olen saanut paljonkin, ja jos se on ollut perusteltua, niin olen ottanut sen mielihyvin vastaan. Joskus se on johtanut jopa erittäin hedelmälliseen dialogiin.
Tuota negatiivista palautetta on kyllä ollut monenlaista, kuten myös positiivistakin. Täältäkin löytyy hyviä (?) esimerkkejä tuosta negatiivisesta.
http://www.digicamera.net/keskus/viewtopic.php?t=31867
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
No jopas. On pojalla huikeat tulot :))teze kirjoitti:Neiti - totta, kuvista otan mielellään palautetta, mutta kuten jo mainitsin, en määrästä.
Siksi " kuvia on paljon - joten kaikki neidit voi olla clikkaamatta linkkiä "
Muuten ihan vaan vinkiksi - tuollaisella ihan paskalla määrä voittoisella kuvalla olen saanut provisioita eri kuvatoimistoista viimeisen vuoden aikana yli 30.000 euroa. Revi siitä. kaikella kuvalla on paikkansa.. Tämä matsku on käyttökuvaa rf kuvatoimistoihin.....
-
Pirteetä ja raikasta kesäkuvaa. Vähä parempilaatusen meloonin ois voinu ettiä:) Eiköhän se ole itsestäänselvyys, että kuvatoimistokuvissa pitää olla moonta eri versiota samassa setissä. Ostajilla on kuitenkin tarkka maku. Paljon huonompaakin kuvatoimistokuvaa olen nähnyt. Nämä olivat mielestäni varsin hyviä, juuri tuon iloisen ja aidon fiiliksen takia. Ei näytellyn näköisiä.
-
- Viesti:
Hyvä pexi - täällä foorumeilla on se ikävä puoli se että kaikkia kuvia arvostellaan vain ja ainoastaan taiteellisesta näkökulmasta. Kuvia otetaan niin moneen käyttöön - se kannattaa muistaa.
Kuvatoimisto - varsinkin RF puolella ei edes asiakas vaadi kuvalta sitä huippulaatua, vaan kohtuullisen hyvää kuvaa - kohtuulliseen hintaan.
Jotta rf kuvilla voi tienata niitä täytyy olla valtava määrä + ne täytyy osata sijoitella ympäri maailmaa myyntiin.
Minun kuvani on pelkästään suomessa 3 paikassa myynnissä + ulkomailla 6 paikassa. Paikat täytyy osata vaan valita tarkkaan.
Miksi sitten laitan kuvia tänne näytille? Ajattelen että joku saattaa haluta niitä katsella - ei niinkään arvostella - bulkki kamaahan ne on niitä on aivan turha ruotia....
Kuvatoimisto - varsinkin RF puolella ei edes asiakas vaadi kuvalta sitä huippulaatua, vaan kohtuullisen hyvää kuvaa - kohtuulliseen hintaan.
Jotta rf kuvilla voi tienata niitä täytyy olla valtava määrä + ne täytyy osata sijoitella ympäri maailmaa myyntiin.
Minun kuvani on pelkästään suomessa 3 paikassa myynnissä + ulkomailla 6 paikassa. Paikat täytyy osata vaan valita tarkkaan.
Miksi sitten laitan kuvia tänne näytille? Ajattelen että joku saattaa haluta niitä katsella - ei niinkään arvostella - bulkki kamaahan ne on niitä on aivan turha ruotia....
Uusi Rodeo : www.rodeo.fi