Keskeltä kallioita saattaa löytyä suo.
Jostain ryssien härvelistä tornin jämät.
Avovesi on jo nurkilla, ei tarvitse odottaa pitkään enään. Hyvää kevättä myös.
Taisit jo kertoa toisessa ketjussa tismalleen saman ohjeen, tautologinen toistaminen voi antaa vääränlaisen kuvan ohjeiden tarkoitusperästä.temama kirjoitti: ↑Huhti 16, 2023 19 : 57 Reippaita fotoja, ja teräviä myös!
Jotkut noista hyötyisivät huikkasen erityyppisestä sommittelusta. Nyt monissa kohde keskialueella, ja muu osa kuvasta vähän turhaa. Jossain vaiheessa kannattaisi ainakin kokeilla tarkennuspisteen vaihtoa eri kohtaan ja hullutella sommittelulla - esim kultaisen leikkauksen mukaan yms.
Mut joo, kun kirjoitit kunnon päivälenkeistä, niin heti tunsin piston mahassa. Elopaino taas talven aikana noussut 10kg! Ei hyvä, sen huomaa veriarvoissakin. Just kävin terv.tarkastuksessa, niin eiköhän sokeriarvot ja kolestrolit nousseet! Se on ny lähettävä meikäläisenkin liikenteeseen!
Juuh, jotain sommittelusta olen varmaan skriivannut, mutta en lienee vielä sairaaloisesti. Tarkoitusperistä höpiseminen vaikuttaa taas enemmän vainoharhaiselta tässä yhteydessä. Kun kaikella ystävyydellä tässä vain yritän kommentoida kuvia. Aina ei jaksa vain kehua, eiks je?
Näinhän ne väittää. Oma läskisyyteni ei onneksi ihan vielä sairauden puolella. Ja nyt täytyy tosiaan sommitella elämäntapoja uuteen uskoon, kun on kevät ja kaikki! Ehkä sen Jallupullonkin saa sommiteltua johonkin kultaisen leikkauksen kulmaan. pääasia, ettei se pullo ole jatkuvasti tarkennuspisteessä keskiössä.
Kuten huomaat kommentointisi liittyi ainoastaan siihen lyhyeen keskusteluun jossa en ollut kanssasi samaa mieltä, mikä on surullista. Mitään ystävällistä tässä ei ole vaan silkkaa ilkeilyä ja kuittailua ja miksi, en ollut samaa mieltä kanssasi joka ilmeisesti antaa perusteet tällaiseen käytökseen, eiks jeh ?temama kirjoitti: ↑Huhti 16, 2023 21 : 25Juuh, jotain sommittelusta olen varmaan skriivannut, mutta en lienee vielä sairaaloisesti. Tarkoitusperistä höpiseminen vaikuttaa taas enemmän vainoharhaiselta tässä yhteydessä. Kun kaikella ystävyydellä tässä vain yritän kommentoida kuvia. Aina ei jaksa vain kehua, eiks je?
Mihin keskusteluun? Muistaakseni olen kerran kirjoittanut sommittelusta, ja kerran vastasit minulle kriittisesti kun yritin peräänkuuluttaa enemmän kommentointia foorumin galleriaosastoon! Ei siis mitenkään liittynyt juuri sinun julkaisuihin, vaan yleisesti.jperala kirjoitti: ↑Huhti 16, 2023 21 : 33 Kuten huomaat kommentointisi liittyi ainoastaan siihen lyhyeen keskusteluun jossa en ollut kanssasi samaa mieltä, mikä on surullista. Mitään ystävällistä tässä ei ole vaan silkkaa ilkeilyä ja kuittailua ja miksi, en ollut samaa mieltä kanssasi joka ilmeisesti antaa perusteet tällaiseen käytökseen, eiks jeh ?
Ei märehditä, kävin katsomassa kuviasi, jälleen. Sieltä ei apuja löytynyt, aika samanlaista tavaraa kun minulla ja muilla. Rupatellaan näistä vaikka privana kun eivät kuulu tähän ketjuun.temama kirjoitti: ↑Huhti 16, 2023 21 : 49Mihin keskusteluun? Muistaakseni olen kerran kirjoittanut sommittelusta, ja kerran vastasit minulle kriittisesti kun yritin peräänkuuluttaa enemmän kommentointia foorumin galleriaosastoon! Ei siis mitenkään liittynyt juuri sinun julkaisuihin, vaan yleisesti.jperala kirjoitti: ↑Huhti 16, 2023 21 : 33 Kuten huomaat kommentointisi liittyi ainoastaan siihen lyhyeen keskusteluun jossa en ollut kanssasi samaa mieltä, mikä on surullista. Mitään ystävällistä tässä ei ole vaan silkkaa ilkeilyä ja kuittailua ja miksi, en ollut samaa mieltä kanssasi joka ilmeisesti antaa perusteet tällaiseen käytökseen, eiks jeh ?
Jos haluat tulkita nämä minun kommenttini epäystävälliseksi ilkeilyksi, niin siitä vaan vapaasti. Mutta voin vakuuttaa, että ohi räiskit ihan huolella. Jos haluaisin olla epäystävällinen, niin olisin välinpitämätön, enkä jaksaisi vastata mitään. Sellainen minä olen.
Kamera/valokuvauskerhoissa on yleensä tapana kritisoida toisten kerholaisten valokuvia monipuolisesti. Sellainen auttaa kehittymään. Kaikki palaute on harvoin pelkkää ylistystä.
Mutta mä en jaksa nyt tällästä märehtimistä lisää. Lähen tetsaamaan itelleni reitin sohvalla. Kohta alkaa kymppärit, saas nähdä mitä v-ttumaista putleri on taas saanut aikaan. Nyt - Lepo!
Googleta aluksiu vaikka 'kultainen leikkaus kuvassa' (kuvahaku), niin sieltä löytyy paljon hyviä vinkkejä sommitteluun.