wautsi, onpa upeaa. Voimakkaat värit. Vähän raffi tekstuuri kyllä, onko luurikuva?
Niin tai näin, karski pinta sopii tähän kuvaa, ainakin tässä koossa.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa!Vîta est tempus optimum homini
Kyllä se tiffin mukaan näyttäs luultavammin kestävän kuvakoon 50x70cm, vedoksena.
Tarkoituksella rouhee käsittely valmiiksi rouheelle raatajalle. Runkona 1D X MkII ja tötterönä 16-35 4L IS.
tervehdys
Kuin mulle tuli dejavu noista puuttuvista kirjaimista... Kuvakulma kiinnostava, avartaa näkemystä jos vain muistaisi kun tilanne päällä. Kiitos taas kerran rutiinien herättelystä.
jopisalo kirjoitti: ↑Kesä 19, 2022 16 : 58
tervehdys
Kuin mulle tuli dejavu noista puuttuvista kirjaimista... Kuvakulma kiinnostava, avartaa näkemystä jos vain muistaisi kun tilanne päällä. Kiitos taas kerran rutiinien herättelystä.
Kiitos itsellesi, kuvaa ei olisi ilman siuta.
JL Anttola kirjoitti: ↑Kesä 19, 2022 18 : 16
Rouhea kuva rouheasta vehkeestä! Noista tuon ajan scanioista lyhyeltä jaksolta kokemuksiakin, sikäli mukavia kuvia meikäläisen katella.
Tervehdys
Kävin aamulenkillä lanssilla. Kaikki viety pois, joku ovi ja renkaita vielä löytyi. Hyvään aikaan kävimme, maffer ja minä, sait sinäkin kohtuu kattauksen. Puupinot on vielä.
jopisalo kirjoitti: ↑Kesä 29, 2022 15 : 13
Tervehdys
Kävin aamulenkillä lanssilla. Kaikki viety pois, joku ovi ja renkaita vielä löytyi. Hyvään aikaan kävimme, maffer ja minä, sait sinäkin kohtuu kattauksen. Puupinot on vielä.
Terweppä terwe ja kiitos tiedosta, saan siis poistaa paikan karttasovelluksen muistista.