Patsas paikan nimi on Parikkalan Patsaspuisto. Löytyy ihan kuutostien vierestä.
Kuukauden reissu lähestyy kovaa vauhtia ja tekemistä on niin paljon ennen sitä että liki yötä päivää saa touhuta.
Sisusta on rakentunu sängyn etuseinän, lämmitin letkustojen uudelleen vedolla ja kaasuliedellä.
![Kuva](https://live.staticflickr.com/65535/51311441551_e049130764_c.jpg)
![Kuva](https://live.staticflickr.com/65535/51312443080_40108b8409_c.jpg)
![Kuva](https://live.staticflickr.com/65535/51319911656_cb7090059b_c.jpg)
Jälkiasenteinen käynnistyksenesto laite poistettiin Lahdessa Ce2 spesialistin luona. Oli aika ruljanssi.
![Kuva](https://live.staticflickr.com/65535/51321709186_8e39088932_c.jpg)
![Kuva](https://live.staticflickr.com/65535/51322426614_7981516113_c.jpg)
![Kuva](https://live.staticflickr.com/65535/51322426379_9d5f95aabd_c.jpg)
Historian havinaakin löytyi kojelaudan sisältä.
![Kuva](https://live.staticflickr.com/65535/51322705920_546c944995_c.jpg)
Vielä olis tehtävänä tänään alkava nelossylinterin suuttimen diagnosointi. Jos risa, todella hieno juttu, jos ei, pöllytyksen syy löytyy moottorista ja sen diagnosointi jää syssymmälle. Jakopää pitää tehdä taas vuotavan vesipumpun takia. Ei vuoda akseliltaan vaan semmosesta prässitulpasta. Samalla menee uudet stefat jakopäähän. Kardaanin rättinivelen vaihdoin eilen. Tietokoneelle hommattu 12v laturi tupakansytkäriin. Tuntuis toimivan sekin.