.
Liian kuumat uunit?
-
Re: Liian kuumat uunit?
No, tosi kuumat
on uunit olleet ja
komea ruosteenväritys on
uuneissa!
on uunit olleet ja
komea ruosteenväritys on
uuneissa!
-
Tulipalojen jälkeinen sade tekee sen viimeisen silauksen. Sammutusvesi ei aina riittävä hyvän ruosteen muodostukseen.
-
tervehdys
Nyt pistit pahan, olen jo useamman kerran koittanut pähkäillä mikä tuo valukappale uunin päällä on,
Kappale ompelukoneen jalasta?
Nyt pistit pahan, olen jo useamman kerran koittanut pähkäillä mikä tuo valukappale uunin päällä on,
-
On muuten aikas matalat pöntöt. Mulla on tossa vieressä 1½ kerrosta korkeampi. Mutta huonekorkeuskin 3m.
-
Joopa joo, ilmeisesti uuneja on lämmitetty yhtälailla ulkoapäin kuin sisältäkin. Matalan näköisiä ovat uunimallit.
-
Kiitokset teille myös!
Kyseessä palanut pieni torppa, sen takia pöntöuunitkin noin matalat, niillä ns. normaalikorkuisilla olisi voinut lämmittää kurkihirrenkin. :D
Kyseessä palanut pieni torppa, sen takia pöntöuunitkin noin matalat, niillä ns. normaalikorkuisilla olisi voinut lämmittää kurkihirrenkin. :D
Sama kiusaa miutakin, pitää katsoa seuraavan kerran kun tuonne eksyn jotta saanko mitään tolkkua mistä kyse. Tiedä vaikka vintiltä olisi tuohon tipahtanut.jopisalo kirjoitti:tervehdys