Sänky, sukset ja sanko
-
Re: Sänky, sukset ja sanko
Hauska kuva, jossa
hyvät sävyt ja sommittelu.
Punainen kantalappu antaa
lisää sisältöä.
hyvät sävyt ja sommittelu.
Punainen kantalappu antaa
lisää sisältöä.
Taitaa tuolla seinälläkin ikää olla, kun on ylempiäkin hirsiä aika noin syönyt?
Kaikki esineet kuvassa heijastavat kulunutta aikaa, ja jos kuva olisi mustavalkoinen, se vielä lisäisi - ainakin minun mielessäni - ajan havinaa, mutta silloin menetettäisiin tuon kantalapun kontrasti, eli hyvä värillisenä, myös minun mielestäni!
Kuvattavaa näköjään retkiltä löytyy, kun kulkee avoimin silmin ja mielin!
JL Anttola
Kaikki esineet kuvassa heijastavat kulunutta aikaa, ja jos kuva olisi mustavalkoinen, se vielä lisäisi - ainakin minun mielessäni - ajan havinaa, mutta silloin menetettäisiin tuon kantalapun kontrasti, eli hyvä värillisenä, myös minun mielestäni!
Kuvattavaa näköjään retkiltä löytyy, kun kulkee avoimin silmin ja mielin!
JL Anttola
-
Siinä on oikeat sukset umpihankihiihtoon.
Mulla oli joskus tuollaiset, mutta ei niillä pystynyt näillä nykyladuilla hiihtämään. Mutta metsääs ja umpihangessa olivat hyvät. Myös sauvat piti olla mallia, jossa sompaa riittää, jotteivät humpsahtaneet syvässä hangessa polvirajaan asti.
Materiaali puu mallia sälesuksi ja vaati sälesuksitervauksen jo yhden päivän hiihdon jälkeen, jos lumi oli jäistä (kantohanki). Se alkoi lopulta syödä miestä.
Mulla oli joskus tuollaiset, mutta ei niillä pystynyt näillä nykyladuilla hiihtämään. Mutta metsääs ja umpihangessa olivat hyvät. Myös sauvat piti olla mallia, jossa sompaa riittää, jotteivät humpsahtaneet syvässä hangessa polvirajaan asti.
Materiaali puu mallia sälesuksi ja vaati sälesuksitervauksen jo yhden päivän hiihdon jälkeen, jos lumi oli jäistä (kantohanki). Se alkoi lopulta syödä miestä.
-
Hyvä kuva! Tykkään tästä asetelmasta :-)
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
-
Kiitos kaikille!!!
Ei tästä maasta aiheet lopu, niitä tulee vastaan kun vaan viittii liikkua. Tiiä onko miun kuvilla mitään osaa tai arpaa mutta muutama tuttu on nykyään ruvennut kuvaamaan myös katoavaa maailmaa.JL Anttola kirjoitti:....Kuvattavaa näköjään retkiltä löytyy, kun kulkee avoimin silmin ja mielin!
JL Anttola
-
Vuosikymmeniä patinoitunut puuseinä on jalopuuta.Noihin kun saat vielä ilta-auringon kultaisen kosketuksen niin avot.
-
Kiitos #juha#!#juha# kirjoitti:Vuosikymmeniä patinoitunut puuseinä on jalopuuta.Noihin kun saat vielä ilta-auringon kultaisen kosketuksen niin avot.
Katselin just auringonkaaren liikkumista ja jos ajaisin Särkisalmelle tänään niin auringonlasku osuisi vinottain hirsiseinään mitä luultavammin siinä yhdeksän jälkeen. ;)