Canon EOS-1D X Mark III
-
Re: Canon EOS-1D X Mark III
On Canon kyllä lyöny pökköä pesään tämän kanssa:
https://www.sonyalpharumors.com/surpris ... nternally/" onclick="window.open(this.href);return false;
Eipä jää paljoa videopuolellakaan toivomisen varaa. Näinköhän A7SIII meni jälleen kerran takaisin suunnittelupöydälle?
https://www.sonyalpharumors.com/surpris ... nternally/" onclick="window.open(this.href);return false;
Eipä jää paljoa videopuolellakaan toivomisen varaa. Näinköhän A7SIII meni jälleen kerran takaisin suunnittelupöydälle?
Showreel:
https://vimeo.com/814152881
-
Canon on "käynnistänyt uudelleen" kamerapuolen?
-
- Viesti:
Nyt tuli uusi merkitys "Over NINE THOUSAND" läpälle.
9000% AF coverage.In Live View mode, users will be able to make use of 525 AF areas using the Dual Pixel CMOS AF system will cover approximately 90x100 percent of the image sensor.
-
Tuleekohan tuohon erikseen myytäväksi elektroninen etsin salamakenkään? Sitten olisi päällekkäin optinen ja elektroninen ja voisi kameraa käyttää kuten peilitöntäkin, siis muutenkin kuin kädet suorana takanäyttöä tihrustaen :)
-
Lisää huhuja tästä kamerasta, joka ehkä julkistetaan helmikuussa.
https://www.canonwatch.com/more-canon-e ... ouncement/
The latest rumored specifications for the Canon EOS-1D X Mark III are of the vague nature, and for that reason might be even correct:
The battery life is nothing short of amazing, much better than the EOS-1D X Mark II
The silent shutter mode in liveview is absolutely silent
The eye AF works incredibly well (via liveview we are assuming)
The AF-ON trackpad is so innovative, works fast and it very precise. In the source’s words, “it’s a real revolution. Nobody will be using the old joystick”
https://www.canonwatch.com/more-canon-e ... ouncement/
The latest rumored specifications for the Canon EOS-1D X Mark III are of the vague nature, and for that reason might be even correct:
The battery life is nothing short of amazing, much better than the EOS-1D X Mark II
The silent shutter mode in liveview is absolutely silent
The eye AF works incredibly well (via liveview we are assuming)
The AF-ON trackpad is so innovative, works fast and it very precise. In the source’s words, “it’s a real revolution. Nobody will be using the old joystick”
-
- Viesti:
Näin on. Kaikki padit toimii jos eivät jäädy. Eeppinen moka tulossa. Lämpimikseen voi viedä läppärin pakkaseen ja koittaa touchpadilla räpeltää menemään.
-
En niinkään ole huolissani toimiiko se pakkasessa, mutta saisi se kuitenkin toimia myös hanskat kädessä.
-
Maffer kirjoitti:Näin on. Kaikki padit toimii jos eivät jäädy. Eeppinen moka tulossa. Lämpimikseen voi viedä läppärin pakkaseen ja koittaa touchpadilla räpeltää menemään.
Ehkä sille on jokin syy miksi se joistikki löytyy myös?javal kirjoitti:En niinkään ole huolissani toimiiko se pakkasessa, mutta saisi se kuitenkin toimia myös hanskat kädessä.
-
- Viesti:
Juu mut jos tappi löytyy tänään, ei se tarkoita että enää myöhemmin löytyisi. Näitä käänteen tekeviä väkisin tuputettavia ergonomia-apustimia on nähty ennenkin vanhalla rinnalla ja sitten vanha on syrjäytetty "huonompana".
-
Jaa se olikin pelkkää tyhjää ulinaa.Maffer kirjoitti:Juu mut jos tappi löytyy tänään, ei se tarkoita että enää myöhemmin löytyisi. Näitä käänteen tekeviä väkisin tuputettavia ergonomia-apustimia on nähty ennenkin vanhalla rinnalla ja sitten vanha on syrjäytetty "huonompana".
-
Mie en ole oikein koskaan ymmärtäny noita joystick-ulinoita, itse lopetin joystickin käytön jo kuusnepaan. Mutta, jotkut tykkää oikeinkin kovasti, minua asia ei kosketa.
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
-
On se aika merkittävä kun sen on Canonilta jo Nikon, Sony, Fuji ja Panasonic matkineet. Kohta kai löytyy myös Olympuksesta...rolsen kirjoitti:Mie en ole oikein koskaan ymmärtäny noita joystick-ulinoita, itse lopetin joystickin käytön jo kuusnepaan. Mutta, jotkut tykkää oikeinkin kovasti, minua asia ei kosketa.
Canon itse sen tosin meni jättämään pois R-mallista. Toivottavasti palauttaa takaisin seuraajiin.
Zone VI
Jo on Olympuksen E-M1X:ssä joistikki... messuilla sihtailin, tuntu mukavalta konstilta tarkennuspisteen siirtoon. Kylmäharjotteluna, oikee kokemus puuttuu.
JL
JL
-
Se varmaan liittyy siihen, etten oikeastaan koskaan siirrä tarkennuspistettä. Niinä harvoina kertoina kun olen tuota testannut, niin tahtoo normaaleissa xy-siirroissa arpoa hyvin herkästi viistoon, mutta voi olla ihan tottumuskysymys. Katseella ohjattava tarkennus vanhaan Canon-tyyliin olisi luultavasti sellainen fiitseri joka saisi fakkiutuneen jäärän vaihtamaan toimintatapojaan.zone6 kirjoitti: On se aika merkittävä kun sen on Canonilta jo Nikon, Sony, Fuji ja Panasonic matkineet. Kohta kai löytyy myös Olympuksesta...
Canon itse sen tosin meni jättämään pois R-mallista. Toivottavasti palauttaa takaisin seuraajiin.
--
-
Sony A7R3:n suurin puute on joystickin puuttuminen, koska muuta vastaavaa helppoa ja luotettavaa tarkennuspisteen täsmäsiirtomekanismia ei ole vielä kehitetty. Eos R:n kosketustarkennus on melkein toimiva, jos nenän käy poistamassa kirurgisesti.
Uudessa Sony A7R4 rungossa joystick löytyy ja kävin testaamassa runkoa kaupassa ja vakuutuin, että Sonyn alpha 7 runko on nyt vihdoin käyttökelpoinen useimpiin omiin käyttötarpeisiini.
Väitän ihan suoraan, että joystickin pois jättäminen on kusemista asiakkaan muroihin. Se on rampautus, joka korjataan uudella mallilla aina uudelleen, kunnes joku saa jälleen myyntitiimin vakuutettua siitä, että uusi se ja se on taas känteentekevä systeemi ja joystick voidaan jälleen kokeellisesti jättää pois.
Uudessa Sony A7R4 rungossa joystick löytyy ja kävin testaamassa runkoa kaupassa ja vakuutuin, että Sonyn alpha 7 runko on nyt vihdoin käyttökelpoinen useimpiin omiin käyttötarpeisiini.
Väitän ihan suoraan, että joystickin pois jättäminen on kusemista asiakkaan muroihin. Se on rampautus, joka korjataan uudella mallilla aina uudelleen, kunnes joku saa jälleen myyntitiimin vakuutettua siitä, että uusi se ja se on taas känteentekevä systeemi ja joystick voidaan jälleen kokeellisesti jättää pois.
-
Toisaalta kukaan (Canonistien ohella) ei kaivannut joystickkia kaikkina niinä vuosina kun se oli Canoneissa muttei missään muussa. Sitten kun Nikon otti sen D500:n mukaan niin yhtäkkiä se oli kaikkialla tarvittava ominaisuus joka määrittää onko kamera käyttökelpoinen.T71 kirjoitti:Sony A7R3:n suurin puute on joystickin puuttuminen, koska muuta vastaavaa helppoa ja luotettavaa tarkennuspisteen täsmäsiirtomekanismia ei ole vielä kehitetty. Eos R:n kosketustarkennus on melkein toimiva, jos nenän käy poistamassa kirurgisesti.
Hassua on nettimarkkinat ja merkkiuskollisuus.
Zone VI
-
Onks tässä joku juttu mitä mä en ymmärrä?T71 kirjoitti:Sony A7R3:n suurin puute on joystickin puuttuminen, ...
Showreel:
-
- Viesti:
Hyvä esimerkki kokemuksesta ja k o k e m u k s e s t a, ei juuri muuta.nsamppa kirjoitti:Onks tässä joku juttu mitä mä en ymmärrä?T71 kirjoitti:Sony A7R3:n suurin puute on joystickin puuttuminen, ...
-
Jos elämä on pelkkää peliä, niin kaikki ongelmat alkavat näyttää joystickeiltä.
--
-
Sitten on pahasti jumittanut 80-luvulle. 90-luvulla ongelmat näyttivät pallohiiriltä ja kun optinen hiiri keksittiin ja keski-ikä iski, ongelmat siirtyivät siihen, ettei vapaa-aika riitä pelaamiseen eikä ranne kestä hiiren käyttöä 20 h vuorokaudessa.rolsen kirjoitti:Jos elämä on pelkkää peliä, niin kaikki ongelmat alkavat näyttää joystickeiltä.
Hannu