Osasto 5
-
Osasto 5
Avaanpa kuva-arkkuani tännekin Hasselin innoittamana. Shukon ohjeilla toivottavasti onnistuu. Kiitos hänelle. Ei tosin aavistustakaan, miten samaan viestiin saisi useamman kuvan, joten vastailen itse itselleni kera kuvan. Viime joulukuussa kuukauden tiputuksessa ja näitä tuntoja sieltä. Lonkkaleikkaus meni persiilleen, tulehtui ja piti varaosat uusia ja kahden kuukauden antibioottikuuri, josta ensimmäinen kuukausi tiputuksessa.
Kapa
Kapa
-
Re: Osasto 5
Olin itse 20 vuotta sitten lasaretissa keuhkojen takia puukotettavana ja nuo hyvät kuvas toi mieleen ne lääkepöllyissä olemiset. Hyvin käpisteltyjä ovat ja kuvastavat varmaan niitä tuntojas siltä ajalta, rankka putki tuo on ollut.
Monta kuvaa tänne onnistuu kun lyö ekan kuvan jälkeen vaikka pari riviä tyhjää enter näppäimellä ja laitat taas kuvan edellisen jatkoksi jne. Tekstiä sitten sinne kuvien välille kun tarvis on.
Monta kuvaa tänne onnistuu kun lyö ekan kuvan jälkeen vaikka pari riviä tyhjää enter näppäimellä ja laitat taas kuvan edellisen jatkoksi jne. Tekstiä sitten sinne kuvien välille kun tarvis on.
Viimeksi muokannut ©pjm, Elo 20, 2019 20 : 12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
melkoisen huuruisissa merkeissä se sitten taisi mennäkin ?! mutta sentään valokuvaus toi jotain mielenkiintoa tekemättömyyteen.
Tässähän pikkuhiljaa saavuttaa DC.net foorumin ikänestorien elämänkaari sellaisia vaiheita, että yks sun toinen voi laitella sairaalakuvia näytille! Itekin oon ollut laaksossa tutkimuksissa tiiviisti, tiedä mitä siitä vielä seuraa.
Tässähän pikkuhiljaa saavuttaa DC.net foorumin ikänestorien elämänkaari sellaisia vaiheita, että yks sun toinen voi laitella sairaalakuvia näytille! Itekin oon ollut laaksossa tutkimuksissa tiiviisti, tiedä mitä siitä vielä seuraa.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
Nämä kuvat ovat jälleen erinomainen esimerkki siitä, mikä saa minut tällä sivustolla usein käymään. Ovat mielestäni erinomaisia näytteitä siitä, mitä osaava taiteilija pystyy sinänsä yksinkertaisista valokuvista tekemään. Tosin todella harvassa ovat ne, jotka osastolla ollessaan näin sisällöltään monipuolisia kuvia osaisi edes ottaa. Näistä pystyy lähes aistimaan sen, miltä osastolla oleilu on tuntunut.
-
Kyllähän nämä karua kuvaa antaa sairaalavuoteelta, vaikea samaistua kun ei syntymän jälkeen ole tarvinnut sellaisessa olla. Tunnelma on maalaustaiteellinen, kai ne kipulääkkeet.....
-
Olen aina pitänyt kapaman tuotannosta, eivätkä nämä tee poikkeusta. Hyvin iskee tajuntaan ja fiilis välittyy..
Kuvailemisiin.
Kuvailemisiin.