Canon EOS R, 1D, 5D, Nikon Z7/Z6,D500/D5/D7200/D750/D810/Df/D610, Fuji S2/S3 Pro/XT-n, Olympus Pen-F, M10, M5, Pentax K D ja ist D-sarja, Sony A7/A9 jne.
T71 kirjoitti:Saisko A7R3 runkoon mitään pienempää ulkoista näyttöä USB-C piuhalla, kun toi iPad Pro alkaa olla vähän överi mettäkeikalle tai piilokojuun...
T71 kirjoitti:Saisko A7R3 runkoon mitään pienempää ulkoista näyttöä USB-C piuhalla, kun toi iPad Pro alkaa olla vähän överi mettäkeikalle tai piilokojuun...
Joo, tämä menee hankintaan. Hintakin jää varmasti maltilliseksi.
Jo vain.
Toivottavasti ovat stalkanneet kilpailijoita sen verran että bajonettiin on ymmärretty laittaa vihdoin se tiiviste. Vaikka hinta nousisi sitten sen viisikymmentä senttiä.
Joo, tämä menee hankintaan. Hintakin jää varmasti maltilliseksi.
Yhtä varmasti uskaltaisin väittää että hinta ei jää maltillliseksi.
Sony FE 85/1.8 maksaa 669€
Sony FE 50/1.8 269€
Sony FE 50/2.8 macro 589€
Sony FE 28/2 449€
Eli jos tähän samaan sarjaan tulee FE 35/1.8 niin kyllä on lupa odotellajärkihintaa (mikä minulla pyörii siinä 350-600€ , riippuen objektiivin ominaisuuksista) Esim. uusi Canon 35/1.8 maksaa siinä 600€, ja Nikkor Z 35mm f/1.8 S 799€
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
Maffer kirjoitti:FM-foorumin Sony-tuomariston mukaan varma floppi ja taas yksi tuuhio 35mm lisää koska ei Zeiss. Jäädään odottamaan Sigman valtavaa lasipalloa.
Olihan siellä yksi soraääni tämän flopin puolella, 22 postausta enemmän vähemmän innostuneita tai neutraaleja.
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
Maffer kirjoitti:FM-foorumin Sony-tuomariston mukaan varma floppi ja taas yksi tuuhio 35mm lisää koska ei Zeiss. Jäädään odottamaan Sigman valtavaa lasipalloa.
Olihan siellä yksi soraääni tämän flopin puolella, 22 postausta enemmän vähemmän innostuneita tai neutraaleja.
Tää on tätä jatkuvaa Mafferin tuottamaa masinointia, soraääntä jokaisen Sonyketjun rattaissa.
Sigman kohdalla painoarvo todellakin sanalla VALTAVA !
Se tuodaan kotiovellekin trukkilavann päällä ja bajonettiin kiinnittämiseen tarvitaan avuksi siskon kaiman kummin lisäksi kyläpäällikön kaksi vahvinta veljeä, jonka jälkeen huomataan jotta shit, eihän sitä jaksa edes kannatella kukaan kun rungossa kiinni.
Jos nyt yhtään olette seuranneet FM-Sonistien joukkoa, niin aina kun joku ostaa jonkun NNN-merkkisen 35mm lasin, niin ensin sitä ostaa jokainen n. 10 kpl, totetaa että suttu ja sen jälkeen tulee vertailukuvat puuseinästä ja jostain "referenssi-35mm lasista" joka on joskus 35mm Distagon, 35mm Voigtlander, 35mm se ja tuo TAI RX-1. Näin on ollut ainakin vuodesta 2015.
Lopulta, kun ketjussa on n. 29 sivua, joku keksii taas postata kuvan Leica M-bajon piskuisella himmelillä jossa on edessä PCX-lasilinssi kulmien korjaamiseksi.