Maffer kirjoitti:Väärässä oleminen on arkipäivää ja hyödyllistä. Se, voiko väärässä olemista hyödyntää, on se tekijä mikä ratkaisee väärässä olemisen järkevyyden. Kirjoittelen tänne kokemuksista, jotka ovat syntyneet melkolailla kaikki väärässä olemisesta. Kaikki kalustoseikkailut ovat syytä vääristä olettamuksista ja siitä ettei todellisuus kohdannut haaveiden kanssa. Älkää missään nimessä hyväksykö keinotekoisen hypetyksen seurauksena tuotteiden nykyistä hintatasoa, vaan lakatkaa ostamasta ja vaalimasta romuja mitkä päivittyvät vuodesta toiseen tuomatta mitään itse sisältöön. Kännykällä saa jo 95% kaikista kuvista, jos ei valitse väärää mallia, eli tässä tapauksessa sitä uusinta lippulaivaa (!)
Jos hra Maffer on asettanut itselleen HAAVEITA, joiden realismi hänen itse ITSELLEEN asettamiin preferensseihin nähden arkitilanteissa valtava pettymys, niin miksi silloin pitää jokainen herran tekstillinen ulosanti huokua valtavaa pettymystä/mollausta kaikkea muuta kamerakalustoa kohtaan, paitsi silloin kun kyseessä on joku ihmeen kännykkäkamera ?
Hra Maffer voi minun puolestani aivan rauhassa suuressa onnen tunteessaan kuvata Huaweillaan ja todeta sen pystyvän samaan kun 99,9 % järjestelmäkamerakalustosta pystyy, ei se minulta pois ole, sillä osaan suhteuttaa kamerakalustoni hyvyydet/puutteet (kyllä, puutteensa jokaisella kalustolla, täydellistä ei olekaan omiin preferensseihini) ja elän/kuvaan niiden puitteissa tyytyväisenä sen asettamissa kulloinkin olevissa vallitsevissa puitteissa, ja täten "osaavana"/laitteistoni tuntevana kuvaajana hyödynnän sen tietoisuuden jotta saan sen potentiaalin ulos, mitä olosuhteet kulloinkin vaativat.
Kun nämä seikat sisäistää, ei tarvitse viljellä sitä samaa jatkuvaa negatiivista mantraa ketjusta/tekstistä toiseen, mihin hra Maffer niin monasti syyllistyy.
Anteeksi, ei ole tarkoitus mennä henkilökohtaisuuksiin, mutta oli pakko avautua, mutta josko hra Maffer ottaisi tekstistäni "kopin" ja tekisi pientä itsetutkiskelua tuon jatkuvan negatiivisuuden suhteen, sillä asian tietämystä herralla on ja tekstejä osin kiva lukea, mutta inan tällaisena perus-positiivisena onnellisena ihmisenä tullut fiilis että herran tekstejä lukiessa negatiivisuus lyö aika-ajoin liikaa läpi ja osaltaan tekee näitä ketjuja lukiessa omaa hidasta myyrän työtään siihen että taso on välillä mitä on...
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.