Mä en ostanut sitä. Otin liikkeen demolla pitkät tyypit ja jätin sen kittisetin tiskille ja kävelin ulos sekavien tunteiden vallassa.nomad kirjoitti:Miksi sitten ostit R:n? Mikä siinä on niin hyvää, että noita ongelmia kannattaa sietää?T71 kirjoitti:Saako Eos R rungosta säädettyä sitä etsimen automaattista käynnistystä / näytön pimenemistä mitenkään? Etsin siis herkkyyssäätöä. ON - OFF löytyi. Tässähän on sama vika kuin A7II rungoissa oli ja kuvaamisesta ei tule mitään, jos runkoa yrittää tukea vartaloon kuvatessa rinnalta näytön avulla.
Pitääkö vetää tummentavaa teippiä tuohonkin tunnistimeen?
Onko alienit laskeutuneet Japaniin vai kelle ne on tän rungon suunnitelleet?
Mun pitää ottaa tää lainaan ja testata miten mun Canonin ja Zeissin yms lasit toimii tän kanssa. Sonylla reunat menee sutuksi, mutta jospa ne toimisi Canonin R rungoissa samoin kuin esim 5Dmk4 kanssa. Tai paremmin?!
Tärisevä etsinkuva kismittää, mutta tää vois olla se jalustarunko, mitä mä kaipaan. Saisin ne Canonin kuuluisat väritkin samalla ja eihän tää mikään kallis ole. Otekin on ihan hyvä ja kosketusnäyttö toimii, toisin kuin Sonyn A7R3 kanssa. Siinä vasta painajainen, jos tekee mieli listata ikäviä asioita omasta kameralaukusta. Jos haluaa eye af:n, niin pitää kuitenkin omistaa se R3, mutta on tää aika kummallista toihua, kun Sonyyn ei löydy kaupoista ehjiä laseja, vaan puolet on reunasuttuja ja jos ne ehjät hajoaa, niin ruotsalainen tekniikkavirtuoosi kirjoittelee muutaman aanelosen siitä miksi takuu ei korvaa. Että siksi JAS tekniikka ja Canon palaa omaan laukkuun, ennemmin tai myöhemmin.