No jaa. Tekniset speksit joo, mutta se mitä on kerrottu Sonyn käytettävyysongelmista vaikuttaa kyllä aikamoiselta ilon tappajalta harrastuksessa. Se on kuitenkin minulle tärkeintä, lopputuotteilla ei ole lopulta näissä hommissa paljoa väliä. Siellä ne virtuaalimaatuvat kovalevyillä eivätkä kiinnosta ketään, eivät juuri edes minua. Jos CaNikon ei aivan totaalisesti floppaa, odotan kyllä parempaa ergonomiaa ja käyttömukavuutta. Ja kuvanlaadullisesti ne kaikki ovat enemmän kuin mikään järjellinen kuvaustarve voi vaatia.nsamppa kirjoitti:Tjaa. Kyllä se vieläkin taitaa olla niin että jos tyhjältä pöydältä lähtee ja haluaa peilittömän täyskennon, on edelleen valinta Sony. Nyt tuli toki lisää jossia ja muttia lisää, mut paras paketti edelleen. Parin vuoden päästä tilanne voi taas olla aivan eri. Suuntaan tai toiseen.
Saa nähdä joo. Odotan innolla, että Maffer ottaa jomman kumman todelliseen kenttätestiin, jossa jaetaan vain arvosanoja, jotka tämä foorumi sensuroi.Ties mitä muuta kaikkea sieltä vielä paljastuu kun aletaan menemään ämpäri-pakastin-pimeä vessa-400% krop- tasolle.
Jos nyt vaikka koko kuvauskalustoni tuhoutuisi, niin kyllä minä odottaisin, että millaisia nämä CaNikonin uutuudet ovat käyttöominaisuuksiltaan, enkä syöksyisi kieltämättä houkuttelevampien speksien perässä Sonyyn. Ja luultavasti "sortuisin" Nikonin D850:een kameroita hetken hiplattuani ja päättäisin, että katsotaan peilittömiä uudelleen 5 vuoden päästä, josko ovat saaneet aikaan edes käteen sopivan rungon.