Nikon d610 muistikorttiongelma
-
Nikon d610 muistikorttiongelma
Onko kellekään osunut ongelmia muistikortin kanssa. Mulla tuntuu nyt toimivan vain yksi ainut kortti. Integral ultima x. Ostin kingstonin kortteja kaksikin kappaletta ja molemmat jumittavat kameran aina jonkun ajan jälkeen. Tulee vaan että card error. Tietokoneessa toimivat hyvin. Kortit uusia. Sitten ostin toisen integralin kortin,tällä kertaa 32 gb. No myös se on tehnyt erroria. Ajattelin että olisiko korttipaikka nro 1 sitten jotenkin kulunut. Kokeilin 2 paikkaa ja siinä toimii vähän paremmin. On juminut siinäkin. Mitähän korttia näissä nikoneissa täytyy käyttää että suostuu toimimaan. Onko muilla ollut korttipaikoissa jotain huollettavaa.
-
Re: Nikon d610 muistikorttiongelma
Todennäköisesti korttien yhteensopivuus ei ole aivan 100%. Varmista vielä kokeilemalla jotain muuta kuin Kingstonin muisteja. Itsellä on hajonnut yksi Kingstonin nopea CF-kortti ja toinen aiheutti kirjoitusvirheitä sattumanvaraisesti. Nikoneissa varmin vaihtoehto on Sandisk nimeltä mainitsemattoman huoltofirman mukaan.Tasanko kirjoitti:Onko kellekään osunut ongelmia muistikortin kanssa. Mulla tuntuu nyt toimivan vain yksi ainut kortti. Integral ultima x. Ostin kingstonin kortteja kaksikin kappaletta ja molemmat jumittavat kameran aina jonkun ajan jälkeen. Tulee vaan että card error. Tietokoneessa toimivat hyvin. Kortit uusia. Sitten ostin toisen integralin kortin,tällä kertaa 32 gb. No myös se on tehnyt erroria. Ajattelin että olisiko korttipaikka nro 1 sitten jotenkin kulunut. Kokeilin 2 paikkaa ja siinä toimii vähän paremmin. On juminut siinäkin. Mitähän korttia näissä nikoneissa täytyy käyttää että suostuu toimimaan. Onko muilla ollut korttipaikoissa jotain huollettavaa.
-
- Viesti:
Mulla on ollut Nikoneissa Lexareita ilman ongelmia. D700:ssa oli myös Sandiskia, ei ongelmia niidenkään kanssa.
Formatoithan kortit aina kamerassa?
Formatoithan kortit aina kamerassa?
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
- Viesti:
Sandiskin kortit on toimineet mulla aina ongelmitta Nikonin rungoissa.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB