Canon EOS R, 1D, 5D, Nikon Z7/Z6,D500/D5/D7200/D750/D810/Df/D610, Fuji S2/S3 Pro/XT-n, Olympus Pen-F, M10, M5, Pentax K D ja ist D-sarja, Sony A7/A9 jne.
temama kirjoitti:Taitaa sullakin Remonen olla yhtä huikkasen vähän tietoa tästä Zorro peilittömästä kun ryyppäämisestä ja sen lopettamisesta (onneksi näin)
Ehkä sitten sunkin kannattaa miettiä, että pitääkö joka helvetin viestiin laittaa jotain "fiksua" ja tunkea soneineen joka ketjuun. "Vitsi" on lakannut naurattamasta jo aikoja sitten.
Olen pahoillani, jos se viittaus ryyppäämiseen tai sen lopettamiseen sattui pahasti, se ei ollut tarkoitus. Mutta olet sen itse aikanaan esiin tuonut ja käsitellytkin melko kevyesti täällä aiemmin, joten en tiennyt kuinka herkästä asiasta on kyse.
Ja Nikonin peilittömästä mulla on yhtä paljon tietoa kuin kaikilla tänne kirjoittavilla yhteensä. Eli ei mitään. Kuten ei meillä kenelläkään ole yhtään mitään sisä- tai ulkopiirin tietoa mistään tuotejulkistuksesta tällä saralla.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
--- blogi
niffe kirjoitti:Jälkimmäisessä kuvassa näyttäisi olevan lisättyinä ainakin Abu Cardinal-avokelan ulompi aihio ja viisivaihteinen Torpedo-kappa? Näyttäisi siltä, että ne patentoisivat koko sirvilän estääkseen ketään tekemästä samanlaista?
Niin, no todennäköisesti tuolla konstruktiolla tulevassa Nikonin peilittömässä saavutetaan ennen näkemätön kuvanopeus yhdistettynä vakaaseen laukaisuun. En minä tuota nyt muuten ymmärrä.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
--- blogi
temama kirjoitti:Taitaa sullakin Remonen olla yhtä huikkasen vähän tietoa tästä Zorro peilittömästä kun ryyppäämisestä ja sen lopettamisesta (onneksi näin)
Ehkä sitten sunkin kannattaa miettiä, että pitääkö joka helvetin viestiin laittaa jotain "fiksua" ja tunkea soneineen joka ketjuun. "Vitsi" on lakannut naurattamasta jo aikoja sitten.
Olen pahoillani, jos se viittaus ryyppäämiseen tai sen lopettamiseen sattui pahasti, se ei ollut tarkoitus. Mutta olet sen itse aikanaan esiin tuonut ja käsitellytkin melko kevyesti täällä aiemmin, joten en tiennyt kuinka herkästä asiasta on kyse.
juuh, en jaksa väsyä ja välittää tälläsestä sen enempää. so, no problems - tyyliin jos se ei tapa niin se vahvistaa, mutta ihan vaan yleisesti ottaen olisi kiva pitää joku raja läpän heitossakin kun ei nää ole muuta kun kameravehkeitä mistä me täällä turistaan. toki, voi siinäkin turinassa olla järjellisempää ideaa, tässä voisin minäkin skarpata taas vaihteeksi.
Mut hei, jatketaan ihan hyvällä mielellä ja reippaana ettiäpäin!! Eipä tässä muuta.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa!Vîta est tempus optimum homini
niffe kirjoitti:Jälkimmäisessä kuvassa näyttäisi olevan lisättyinä ainakin Abu Cardinal-avokelan ulompi aihio ja viisivaihteinen Torpedo-kappa? Näyttäisi siltä, että ne patentoisivat koko sirvilän estääkseen ketään tekemästä samanlaista?
Niin, no todennäköisesti tuolla konstruktiolla tulevassa Nikonin peilittömässä saavutetaan ennen näkemätön kuvanopeus yhdistettynä vakaaseen laukaisuun. En minä tuota nyt muuten ymmärrä.
Vaikea sanoa, mikä on hyöty. Voi olla myös vähemmän tilaa vievä rakenne. Ennen näkemättömiä kuvausnopeuksia saavutetaan jo nyt - ja varsinkin tulevaisuudessa - kokonaan ilman mekaanista suljinta.
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
aikaarska kirjoitti:Vaikea sanoa, mikä on hyöty. Voi olla myös vähemmän tilaa vievä rakenne. Ennen näkemättömiä kuvausnopeuksia saavutetaan jo nyt - ja varsinkin tulevaisuudessa - kokonaan ilman mekaanista suljinta.
Avokelalla kamerassa?
--- blogi
Hyrräkelakuva on kommentti siihen, että patentissa oleva näppäin nro 20 olisi jotenkin outo.
Toisin sanoen, kuva, jossa on numeroituja osia ilman selitysosaa on juuri se. Ei siitä tule tehdä suuria johtopäätöksiä.
Hel_NiS kirjoitti:Hyrräkelakuva on kommentti siihen, että patentissa oleva näppäin nro 20 olisi jotenkin outo.
Elä hitos... ;D
Minä aavistelen, ettei se näppäin nro.20 ole näppäin ollenkaan, vaan napiksi naamioitu G-piste jota hiplailemalla jokainen paatunut niikkonisti, spege etunenässä, saa valtaisan org-asmin!!
Tämä on Nikonin salakavala juoni viekotella heikkoudella ja haureudella viettomia foto-harrrastajia Niikkonin syntiseen elämänmenoon mukaan. Kuin Aatami maistaisi sitä kuuluisaa omenaa paratiisissa. Hyi Eeva, hyi!!
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa!Vîta est tempus optimum homini
Hel_NiS kirjoitti:Joo, kyllähän nämä "vuodot" ovat melko selkeästi tahallisia. Kuten aina.
Toki, mutta oma kommentti koski lähinnä sitä, että kohta alkaisin olemaan aika yllättynyt, jos mitään z-mountia ei tulisikaan. Sen ekan huhun jälkeen olin vielä että "ans kattoo nyt", mutta kun tämä stoori vaan jatkuu ja jatkuu...
Mut ans kattoo nyt...
--- blogi
Maffer kirjoitti:niin näkisi senkin päivän kun adapteri-brändin lasit adaptoidaan.
:D
Sellaista päivää ei tietenkään ikinä tule...2mm on aivan liian vähän varaa mihinkään adaptoimiseen. Saas nähdä saavatko edes Canonin laseja adaptoitua niin hyvin kun ne Sonyn E-mounttiin on saatu.
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
aikaarska kirjoitti:Sellaista päivää ei tietenkään ikinä tule...2mm on aivan liian vähän varaa mihinkään adaptoimiseen.
Ei noita peilittömien laseja saa adaptoitua ristiin. Ja mulle on ihan yhdentekevää saako Nikonin tulevaan peilittömään adaptoitua Sonyn (tai Canoninkaan) laseja vai ei. Ei mulla ole moiseen ollut tarvetta tähänkään päivään asti, miksi tilanne muuttuisi.
Viimeksi muokannut mremonen, Tammi 19, 2018 22 : 28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
--- blogi