Kuka olen?
Olen 22 vuotias mies Vaasasta.
Valokuvausta olen harrastanut jo muutamia vuosia, kuitenkin hyvin pätkittäin ja pidempiä taukojakin on matkan varrelle mahtunut.
Enemmän tai vähemmän kuitenkin vuodesta 2009.
Millä kuvaan?
Olen pitkään jo lukenut foorumia ja olen huomannut monesti keskusteltavan että mikä on paras halppiskamera?
Itse kuvaan tällähetkellä Canonin 1000D:llä jossa on muutama kuollut pikseli ja muutenkin kamerassa on tietysti ajanpatinaa - onhan se jo 7 vuotta vanha. Harkinnassa/hankinnassa on kyllä uusi lähiaikoina, koska? - Siitä en ole vielä varma.
Uskallan kuitenkin väittää, että kun lähdetään vertailemaan malleja joiden hintaero on joitain satasia niin enemmän merkitystä on sillä kuka sielä kameran takana seisoo, kuin sillä että ostaa vailla kokemusta sen kalliimman vaihtoehdon.
Itse en ole nähnyt tärkeäksi ostaa kalliimpaa kameraa ennen kuin koen itse että siitä sijoitetusta rahasta voi oikeasti olla jotain konkreettista hyötyä minulle.
Mitä kuvaan?
Kuvaan oikeastaan mitä tahansa mistä itse koen saavani hienon kuvan. Erikoistuminen mihinkään tiettyyn kuvaamiseen ei ole ainakaan lähitulevaisuudessa edes vaihtoehto. Haen kokemusta mahdollisimman paljon kaikesta.
Tarkoitus oli kuitenkin jakaa omia kuvia ja gallerioitaan, joten tässä muutama kuva:

Lisää kuviani löydätte 500px tililtäni: Klick!
Mikäli käytät Instagramia löydätte minut sieltä käyttäjällä: Casimirnurminenphoto tai Klick!
Toivon että mikäli sinulla on jotain mikä kuvissa häiritsee tai sinulla on kehitysideoita, niin laittakaa tulemaan!